Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:31:14 GMT

فراخوان تست صدا خوانندگی و گویندگی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۰۲۵

فراخوان تست صدا خوانندگی و گویندگی

می‌خواهم خواننده شوم. همیشه مشکلاتی برای پیدا کردن اسپانسر خواننده، مشاوره خوانندگی، درخواست سرمایه‌گذار برای خوانندگی یا اینکه حتی کجا تست خوانندگی بدهم وجود دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام غزل هنر، داشتن صدای خوب ابزار لازم برای رسیدن به این رویا است و کمپانی‌های خوانندگی بسیاری در این زمینه فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به تحقیق گزارشگر ما درمیان تمام کمپانی های فعال، موسسه غزل هنر یکی از بهترین مجموعه‌ها در برگزاری کنسرت و فراخوان تست صدا و خوانندگی است. این مجموعه با داشتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد در این حوزه مشغول به فعالیت است. تست صدا، رشد و پرورش صدا از فعالیت‌های هنری این مجموعه است. حتی بانوان نیز می‌توانند در این تست‌ها شرکت کنند و از خدمات موسسه برای دریافت مجوز کنسرت بانوان استفاده کنند. همچنین موسسه غزل هنر در زمینه‌ی استعدادیابی گویندگی نیز جهت برنامه‌سازی و تولید محتوا فعالیت مستمر دارد.

شرایط خواننده شدن چیست؟

برای خواننده شدن چقدر باید هزینه کرد؟ از کجا بفهمیم صدای خوبی برای خوانندگی داریم؟ برای خواننده شدن باید کجا رفت؟ و .... همه از سوالاتی هستند که برخی مواقع از خودمان می پرسیم. مهم‌ترین و اصلی‌ترین شرایط خواننده شدن، داشتن صدایی رسا و مناسب با طبع جامعه است. شاید بسیاری از افراد تصور کنند ظاهر و حتی مقداری صدا می‌تواند به آن‌ها در خواننده شدن کمک کند اما بدون شک در روزگاری که موسیقی اهمیت بسیاری پیدا کرده است، صدایی دلنشین، اصلی‌ترین شرط برای ورود به دنیایی موسیقی است. موسسه غزل هنر به همین منظور فراخوان تست صدا را شروع کرده است تا افراد مستعد و توانمند بتوانند در این تست شرکت کنند. این مجموعه به صورت آنلاین و حضوری در ابتدا اقدام به گرفتن تست می‌کند، در صورت قبولی در مرحله اول، شخص باید به صورت حضوری در تست صدا شرکت کند. این مجموعه پس از بررسی و کارشناسی صدا، اشخاص منتخب را برای ورود به دنیای موسیقی آماده می‌کند. لازم است بدانید که نه تنها فراخوان خوانندگی و صفر تا صد خواننده شدن در این موسسه انجام می‌شود بلکه کلیه فعالیت‌های هنری از جمله دریافت مجوز و برگزاری کنسرت‌ها نیز توسط این مجموعه و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد انجام می‌شوند.

شرایط خوانندگی در موسسه غزل هنر

آهنگی برای تست خوانندگی انتخاب می کنید و در تست صدای این مجموعه شرکت می کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تست خوانندگی تست گویندگی تست صدا خواننده شدن تست صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند

ارکستر نوای آفتاب در نخستین فعالیت هنری خود در سال ۱۴۰۳ ، قطعاتی از موسیقی بی کلام را به صحنه خواهد برد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، گفت: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال 1403، سی و یکم خرداد و با اجرای کنسرتی در بخش موسیقی بدون کلام برگزار می‌شود.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده  توضیح داد:  از سال 1387 که اجرا با ارکسترهای مختلف  را آغاز کردم  همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که  عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آن طور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

نگاهی به آخرین اجرای ارکستر سمفونیک تهران / رپرتواری جذاب با اجرایی متوسط

ارکستر نوای آفتاب در سال 1402 در  دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری 40 نفره  داشته باشیم.

قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره دیگر جزئیاتِ این اجرا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!