Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تقدیر از مدال آوران سنتی است که وزارت ورزش طی سال های اخیر و بعد از هر دوره بازی های المپیک و پارالمپیک و طی مراسمی ویژه به آن عمل می کند. قرار است این مراسم در مورد سی و دومین دوره بازی های المپیک و شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک که به ترتیب اول تا ۱۷ مرداد ماه و ۲ تا ۱۴ شهریورماه در توکیو برگزار شدند، فردا یکشنبه همزمان با ولادت حضرت محمد (ص) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و طی با پرداخت پاداش مصوب ۳۱ ورزشکار مدال آور ایران در این دو رویداد، تقدیر لازم از آنها به عمل خواهد آمد.

طبق مصوبه شورای معاونان وزارت روزش هر یک از ورزشکارانی که در المپیک و پارالمپیک توکیو صاحب مدال طلا شدند ۲ میلیارد تومان پاداش دریافت خواهند کرد. این رقم برای مدال آوران نقره و برنز به ترتیب یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در جریان بازی های المپیک کاروان ایران صاحب ۷ مدال شامل ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شد. کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو در مجموع صاحب ۲۴ مدال شامل ۱۲ طلا، ۱۱ نقره و یک برنز شد.

بدین ترتیب در مجموع برای تقدیر از ۳۱ مدال آوران ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک حدود ۸۱ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

مدال آوران ایران در سی و دومین دوره بازی های المپیک به این شرح است:

مدال طلا
* جواد فروغی - تیراندازی
* محمدرضا گرایی - کشتی فرنگی
* سجاد گنج زاده - کاراته

مدال نقره
* علی داوودی - وزنه برداری
* حسن یزدانی کشتی _ آزاد

مدال برنز
* محمدهادی ساروی - کشتی فرنگی
* امیرحسین زارع - کشتی آزاد

مدال آوران ایران در شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک به این شرح است:

مدال طلا
* روح الله رستمی - پاراوزنه برداری
* وحید نوری - جودو
* محمدرضا خیرالله زاده - جودو
* امیر خسروانی - پرش طول
* مهدی اولاد - پرتاب وزنه
* هاشمیه متقیان - پرتاب نیزه
* ساره جوانمردی - تیراندازی با تپانچه
* سعید افروز - پرتاب نیزه
* زهرا نعمتی - تیروکمان- ریکرو انفرادی
* حامد امیری - دوومیدانی - پرتاب نیزه
* اصغر عزیزی - تکواندو
* تیم ملی والیبال نشسته

مدال نقره
* امان الله پاپی - پرتاب نیزه
* امیر جعفری - پاراوزنه برداری
* علیرضا مختاری - دوومیدانی - پرتاب وزنه
* حامد صلحی پور - پاراوزنه برداری
* منصور پورمیرزایی - پاراوزنه برداری
* رمضان بیابانی - تیروکمان - کامپوند
* مهدی اولاد - دوومیدانی - پرتاب دیسک
* علی پیروج - دوومیدانی - پرتاب نیزه
* مهدی پوررهنما - پاراتکواندو
* صادق بیت سیاح- دوومیدانی - پرتاب نیزه
* سجاد محمدیان (دوومیدانی)

مدال برنز
*
سامان رضی (وزنه برداری)

کد خبر 5334242

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو تجلیل از مدال آوران رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی ورزشگاه آزادی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال مهدی طارمی تیم فوتبال هوادار تهران تیم فوتبال امید ایران تکواندو لیگ کشتی تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد کاراته المپیک و پارالمپیک پاراوزنه برداری بازی های المپیک دوره بازی وزنه برداری مدال آوران پرتاب نیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در آینده نزدیک بیان کرد: تمامی مراحل ساخت راه‌آهن رشت - بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی و امنیت ریل‌ها و واگن‌ها راستی آزمایی شده و آماده بهره‌برداری است.

اسدالله عباسی بعد از ظهر امروز، ۲۵ فروردین ماه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت احداث راه‌آهن رشت - بندرکاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی، با بیان اینکه دولت سیزدهم صادق الوعد بوده و به تعهدات خود در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی و زیرساختی عمل می‌کند، گفت: وعده داده بودیم که پروژه هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار و راه‌آهن رشت - بندرکاسپین را قبل از پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسانیم که خوشبختانه آزادراه منجیل - رودبار در هفته آخر اسفند و با تاکید رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به هدف خود از بازدید راه‌آهن رشت - بندرکاسپین بیان کرد: قبل از پایان سال هم بازدیدی از این راه‌آهن داشته و گزارشاتی را خدمت رئیس جمهور ارسال کرده ایم و امروز هم آمده ایم تا در جریان آخرین وضعیت تکمیل این پروژه ملی قرار گرفته و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف کنیم.

استاندار گیلان از تکمیل راه‌آهن رشت - بندرکاسپین خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در گیلان و با پیگیری‌های انجام شده، فاز نخست این راه‌آهن آماده بهره‌برداری بوده و فاز دوم آن که شامل افزایش ظرفیت بارگیری و تعداد واگن می‌باشد نیز به زودی تکمیل می‌شود.

عباسی با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در آینده نزدیک بیان کرد: تمامی مراحل ساخت راه‌آهن رشت - بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی و امنیت ریل‌ها و واگن‌ها راستی آزمایی شده و آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: این پروژه مهم که نقش بسزایی در توسعه گیلان و تبادلات تجاری ایران اسلامی دارد در سفر آیت الله دکتر رئیسی به گیلان افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه هدف بعدی دولت سیزدهم افتتاح راه‌آهن رشت - آستارا است، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه راه آهن رشت - آستارا به افزایش ترانزیت کالا به کشورهای حاشیه خزر و عضو اتحادیه جهانی شانگهای و اوراسیا کمک می‌کند؛ از این رو دولت در تلاش است این پروژه با کمترین خسارت به اراضی کشاورزی و عرصه‌های در اختیار مردم انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد | پسر در راه پدر!
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد؛ پسر در راه پدر!
  • فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است