Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ویژه‌برنامه‌های ایام میلاد با شکوه پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مراسمی در روز شنبه اول آبان‌ماه از ساعت 12:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی و مدیحه‌سرایی مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام سید علی سادات رضوی برگزار می‌کند که از شبکه قرآن و معارف سیما به‌صورت مستقیم پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ویژه‌برنامه شب ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ حسین کاردان و مدیحه‌سرایی محمود تاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی (ع) آستان مقدس برپا می‌شود.

برگزاری ویژه‌برنامه‌ای در سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) مصادف با یکشنبه دوم آبان ماه از ساعت 12:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ علی سعیدیان و مدیحه‌خوانی امیر نعیمی و پخش زنده از شبکه قرآن و معارف سیما از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

خطبه عقد بیش از 50 زوج جوان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) جاری می‌شودسیل خروشان جاماندگان اربعین از میدان امام حسین تا حرم عبدالعظیم حسنی+ تصاویردرب‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در شب اربعین باز است

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا روابط عمومی آستان مقدّس از مردم عزیز درخواست دارد برای حضور در مراسم استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت عبدالعظیم ویژه برنامه آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)

نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور حجت الاسلام محسن عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)