Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@12:13:10 GMT

پیگیری حذف قیمت گذاری دستوری خودرو

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۳۰۴

رئیس سازمان بورس و مدیرعامل ایران خودرو برای پیگیری جدی‌ترحذف قیمت گذاری دستوری خودرو توافق کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، صبح امروز در نشست مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو، مسائل و مشکلات صنعت خودرو بررسی و بر خروج این صنعت از نظام قیمت گذاری دستوری تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس توافق رئیس سازمان بورس و مدیر عامل ایران خودرو مقرر شد که کلیه اقدامات و پیگیری‌های لازم جهت حذف قیمت‌گذاری دستوری از صنعت خودرو با جدیت دنبال شود.
از دیگر توافقات این نشست، عرضه برخی از محصولات شرکت ایران خودرو که قابلیت عرضه در بورس کالای ایران را دارند، بود. برچسب ها: خودرو ، قیمت گذاری ، دستوری ، بورس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خودرو قیمت گذاری دستوری بورس قیمت گذاری دستوری ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی سیدمصطفی سیادت موسوی را به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم».

سازمان حفاظت محیط زیست، سیدمصطفی سیادت موسوی، هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، هیأت علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، معاونت فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران را در رزومه کاری خود دارد.

کد خبر 6084551

دیگر خبرها

  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • حمله تند دولت به ایران خودرو به خاطر فیلم جنجالی پژو پارس
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو : اشک مردم را درآورده اید
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو: اشک مردم را درآورده اید
  • فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد