Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت : با پیگیری های انجام شده در سطح ملی و بازدیدهای مکرر ،پیشرفت امور به ویژه در حوزه تسهیلات بانکی بسیار مطلوب است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در هفتمین ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان با ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب بانک ها در نحوه پرداخت تسهیلات افزود: خوشبختانه با عملکرد مطلوب بانک های استان از برنامه زمان بندی شده عقب نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تا پایان آبان ماه بازسازی ۱۴۳واحد به شدت آسیب دیده در زلزله به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد : با کار کارشناسی انجام شده ، احداث ۱۴۳ واحد به شدت آسیب دیده، در اولویت نخست قرار گرفت که از این تعداد تاکنون ستون های ۱۳۵ واحد آن به اتمام و هفتاد واحد نیز به مرحله دیوار چینی رسیده است .

شجاعی با بیان اینکه در زلزله اخیر ۷۹۵ واحد مسکونی متحمل خسارت شده اند، گفت : از این تعداد ۱۴۵ واحد مرتبط با حوزه شهری است که دستورات لازم جهت تسریع در صدور پروانه ساخت این واحد ها به دستگاه های اجرایی متولی استان صادر شده است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنامه پیشرفت زمانبندی زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان

محمد جواد خانی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی و پیش بینی‌های انجام شده در گیلان ، تا به امروز ۵۹ سر دهنه خاکی اولویت دار در گیلان، پس از مرمت، بازسازی و یا ساخت، آبگذاری شده اند.


وی افزود: بیشترین تعداد سر دهنه‌ های کشاورزی آب در شهرستان‌های تالش، آستارا، رودسر واقع شده اند.


معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب گذاری شده دب شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها، همه ساله برای جلوگیری از سیلاب‌ها در فروردین و اردیبهشت، مرمت، بازسازی و ساخت سر دهنه‌ های خاکی به سرعت انجام می‌شود.


 خانی پور افزود: همچنین ۳۶۶ سر دهنه اولویت دار دیگر در استان در دست مرمت، بازسازی و ساخت است که تا پیش از شروع عملیات کاشت برنج بر اساس تقویم زراعی جهاد کشاورزی گیلان به پایان خو هد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است