Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حامد شجاعی مسئول کانون رسانه‌های رضوی استان کرمان، با بیان اینکه کانون‌های خبر و فضای مجازی پیشتاز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مجموعه دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی هستند، گفت: خوشبختانه و با عنایت حضرت رضا علیه السلام، کانون رسانه‌های رضوی استان کرمان در دهه آخر ماه صفر موفق به کسب رتبه دوم تولید خبر در کشورشد که قطعاً مشارکت و همکاری اصحاب رسانه استان در پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به استفاده حداکثری جامعه از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، افزود: خادمیاران رسانه‌ای در بخش تولید محتوا همواره سعی داشته اند تا با تولید نماهنگ، پادکست و موشن به مناسبت‌های مختلف حال و هوای حرم مطهر را به جامعه منتقل کنند.

شجاعی بیان کرد: تاکنون تعداد زیادی از تولیدات چندرسانه‌ای خادمیاران استان کرمان که با مشارکت دبیرخانه اموررسانه آستان قدس رضوی اجرا شده از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است.

او  تصریح کرد: با هماهنگی و دعوت دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی، در ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص) یک تیم رسانه‌ای از خادمیاران و یاوران رضوی متخصص و متعهد در بخش تولید محتوا و خبر به مشهد مقدس اعزام شده اند که در بحث تولید نماهنگ و اخبار مرتبط با حرم مطهر در این ایام فعالیت می کنند.

شجاعی افزود: پیش از این، خادمیاران استان بوشهر توفیق کشیک و خدمت رسانه‌ای در مناسبت‌ها را داشتند که با عنایت حضرت رضا علیه السلام و جذب نیرو‌های مستعد و متخصص در استان کرمان، اولین کشیک و خدمت رسانه‌ای خادمیاران خبروفضای مجازی استان به سرپرستی علیرضا رضایی در حرم مطهر رضوی هم زمان با میلاد پیامبراکرم صلوات الله انجام شد.

او از مسئول دبیرخانه امور رسانه آستان قدس، مدیر خبر رسانه آستان قدس رضوی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان، مدیران کانون‌های خدمت رضوی و تمامی خادمیاران حوزه‌های خبرو فضای مجازی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمیاران رضوی شبکه های اجتماعی رسانه آستان قدس استان کرمان فضای مجازی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است

باشگاه تراکتور اعلام کرد که اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر این باشگاه نیستند.

به گزارش مشرق، پس از جدایی توافقی پاکو خمس از تراکتور تبریز شایعات زیادی در رابطه با جایگزین سرمربی اسپانیایی بر روی نیمکت تی‌تی‌ها به گوش می‌رسید.

حالا اما این اعلام کرد: «مذاکرات برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده است و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند».

دیگر خبرها

  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است