Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سر انجام پس از یک سال وقفه در برگزاری مراسم اهدای توپ طلا به بهانه کرونا، فرانس فوتبال تصمیم گرفت که این مراسم را برای سال ۲۰۲۱ برگزار کند. حال روبرت لوندوفسکی، مهاجم آماده این روز های بایرن مونیخ، به عنوان یکی از نامزد های اصلی کسب این افتخار نام برده می شود.

طرفداری| به نقل از سایت بوندسلیگا، لواندوفسکی که با لغو مراسم توپ طلای سال گذشته بدون شک به حق خود نرسید اما با گذشت ۱۲ ماه از آن، او هنوز هم شایسته کسب توپ طلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلزمان در ستایش ستاره تیمش می گوید: “عملکرد او در ۳ سال گذشته فوق العاده بوده است.” همچنین اولیور کان نیز اظهار داشته:” لواندوفسکی سال هاست که معیار سنجش مهاجمان را تعیین می کند.” و با توجه به اینکه در ۳ فصل گذشته قاتل لهستانی در تمامی رقابت ها از بین بازیکنان ۵ لیگ معتبر اروپایی بیشتر گل را زده است می توان حق را به یولیان ناگلزمان و اولیور کان داد. اما فقط در مونیخ نیست که ادعا می شود او بهترین است. کوین دی بروین ستاره منچستر سیتی و بازیکن سابق وولفسبورگ و وردربرمن که امسال نیز از او به عنوان یکی از رقبای لواندوفسکی در راه کسب توپ طلا نام برده می شود اعلام کرد انتخاب اول او برای کسب این جایزه روبرت لواندوفسکی است.

دور  شدن از این واقعیت که لواندوفسکی شایسته تمام و کمال برای کسب توپ طلا در سال ۲۰۲۰ بود و با لغو آن به حق خود نرسید کمی سخت است. او در آستانه رسیدن به یک ۶ گانه تاریخی بود و همچنین او اولین فردی بود که توانسته بود آقای گل تمام سه رقابتی که بایرن مونیخ در راه رسیدن به ۳ گانه آنها را فتح کرده بود، شود با زدن ۳۴ گل در ۳۱ بازی بوندسلیگا، ۶ گل در ۵ بازی دی اف بی پوکال و ۱۵ گل در ۱۰ بازی لیگ قهرمانان اروپا.

توپ طلای سال ۲۰۲۱ قرار است بر اساس عملکرد بازیکنان در یک سال گذشته باشد. بنابراین عملکرد او در یک سال گذشته با کسب کفش طلای فصل ۲۰۲۰/۲۱ و زدن ۴۱ گل در ۲۹ بازی و شکست رکورد گرد مولر افسانه ای از نظر شما چگونه است؟ یا زدن بیشترین گل زده در یک سال میلادی چطور؟ یا بیشتر از همه از شروع این فصل؟ یا گلزنی در ۱۹ بازی متوالی برای بایرن مونیخ چطور؟یا بیایید در این باره صحبت کنیم که لواندوفسکی بعد از پیروزی ۴ بر ۰ مقابل بنفیکا به تنها بازیکنی تبدیل شد که در ۱۹ بازی پیاپی لیگ قهرمانان برنده از زمین بیرون می آید. تنها باخت بایرن در ۲ فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا زمانی بود که لواندوفسکی مصدوم بود.

بحثی وجود دارد که اگر لوا برای آن بازی آمادگی لازم را داشت، بایرن مونیخ از شکست مقابل پاری سن ژرمن قسر در می رفت. یورگن کلوپ سرمربی سابق بروسیا دورتموند و فعلی لیورپول در این باره می گوید که اخیرا برای کسب توپ طلا نیاز به کسب عناوین مهم دارید و این باعث می شود بازیکنی مانند جورجینیو به عنوان بازیکن سال اروپا انتخاب شود و به عنوان یک پیشتاز برای کسب توپ طلا شناخته شود. اما تعداد کمی هستند که ادعا کنند او حتی بهترین بازیکن چلسی و تیم ملی ایتالیا نیست.

لواندوفسکی در حال حاضر بهترین بازیکن باشگاه و تیم ملی اش است. او در لهستان رکورد ۱۱ گل در ۹ بازی را از خود ثبت کرده است. با این حال در مراسم اهدای کفش طلا لواندوفسکی در مصاحبه ای می گوید: “من از یک کشور به اصطلاح کوچک هستم، جایی که بازیکنان سطح بالای زیادی ندارد و شما مجبورید برای رسیدن به موفقیت های ملی نسبت به بقیه بیشتر تلاش کنید. دریافت توپ طلا برای بازیکنی که خارج از یکی از تیم های بزرگ آمریکای جنوبی یا اروپا باشد اتفاق نادری است. با این حال ژرژ وه آ و لوکا مودریچ از معدود مثال هایی هستند که می توانیم در این مورد به آنها اشاره کنیم. در دوران کریستیانو رونالدو و لیونل مسی زدن بیش از ۴۰ گل در هر فصل طبیعی به نظر می رسد، اما در واقع این گونه نیست. بدون این ستاره، بدون هیچ بحثی روبرت لواندوفسکی در چند سال گذشته بهترین بوده است. سر انجام در دسامبر سال گذشته او جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را دریافت کرد و با این حال کمبود توپ طلا در میان افتخارات او احساس می شود. مهاجم ۳۳ ساله در مصاحبه با بایرن تیوی در مورد دریافت کفش طلای اروپا می گوید:” توپ طلای سال گذشته در حالی لغو شد که ما فصل بسیار خوبی را گذرانده بودیم و هنوز برایمان سوال است که چرا این اتفاق افتاد.”

به ۲۹ نوامبر ۲۰۲۱ بیاید، روبرت لواندوفسکی کاملا شایستگی این را دارد که در پاریس روی صحنه با توپ طلای در دستش ایستاده باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: حمله ایران پاسخی شایسته به جنایات اسرائیل بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که حمله نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی حق طبیعی و پاسخی مناسب به جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق بود.

هم‌زمان دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که موساد از دریافت پاسخ منفی حماس به پیشنهاد آتش‎بس خبر داده است.

دفتر نخست‌وزیری این رژیم همچنین گفت: برای دستیابی به اهداف جنگ غزه با تمام قوا ادامه خواهیم داد و برای بازگرداندن ربوده‌شدگان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)
  • یادداشت|بازی دو سر برد ایران در عملیات «وعده صادق»
  • یادداشت| حقوق بین‌­الملل، پشتوانه «وعده صادق»
  • تیم لیموندیس بازنده‌ای سربلند و شایسته در لیگ برتر بسکتبال بود
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد
  • یادداشت| ملت ایران؛ همچنان تاریخ‌ساز
  • حماس: حمله ایران پاسخی شایسته به جنایات اسرائیل بود
  • آشوبی: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان شایسته شد!
  • دگردیسی لواندوفسکی، عامل تغییرات مثبت آبی‌واناری‌ها
  • گولسیانی: پرسپولیس بهتر از استقلال و شایسته قهرمانی است