Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در پرونده شرکت عمران صدرا ۹ نفر شامل ۳ مسئول و ۶ نفر از مرتبطین با معاملات احضار و با قرار تأمین قانونی در بازداشت هستند، گفت: در ادامه تحقیقات و پس از بررسی اتهام تبانی‌های انجام شده در معاملات تحقیقات دادسرا وارد ابعاد جدیدی از جرایم از جمله ارتشاء شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تحقیقات در پرونده مذکور در شعبه ویژه دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز در حال تکمیل است و جوسازی افراد در فضای مجازی هیچ تأثیری در اراده مقام قضائی در رسیدگی قاطع به پرونده‌های فساد نخواهد داشت.

معاون دادستان شیراز عنوان کرد: اعلام اسامی افراد مطابق قانون تا پیش از صدور و قطعیت حکم ممنوع است و افرادی که اقدام به انتشار اطلاعاتی از جمله ذکر اسامی در خصوص پرونده‌های قضائی می‌کنند، مطابق قانون مجرم شناخته می‌شوند.

دره شوری یادآور شد: تلاش هدفمند برخی افراد در راستای حمایت از متهمان فساد تأمل برانگیز است و این موضوع نیز می‌تواند از سوی مقام قضائی مورد بررسی، تحقیق و پیگیری قضائی قرار گیرد.

کد خبر 5334307

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری فارس شرکت عمران شهر صدرا فساد اقتصادی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد

مطابق اعلام فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز می شود تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه به صاحبان جدید آن‌ها واگذار شود.

مطابق توافقات قبلی در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار خواهد شد. همچنین ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد