Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:58:28 GMT

نگرانی برطرف شد؛ آلبا به ال‌کلاسیکو رسید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۱۳۸۰

جوردی آلبا ستاره بارسلونا امروز در تمرینات گروهی حاضر شد تا مشخص شود مشکلی برای ال کلاسیکو ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، جوردی آلبا در بازی برابر دیناموکیف بود که از ناحیه مچ پا مصدوم شد. او در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت که احساس درد می کند و باید ببیند که در روزهای بعد وضعیتش چگونه خواهد بود. آلبا در تمرین دیروز بارسا غیبت داشت تا نگرانی ها را قوت بدهد ولی امروز بدون مشکل در تمرینات گروهی حضور یافت و خیال کادر فنی را راحت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست که رونالد کومان او را در فهرست ال کلاسیکو قرار خواهد داد یا خیر ولی همه چیز حکایت از این دارد که این اتفاق رخ خواهد داد.

آلبا از سال 2012 برای بارسا بازی می کند و یکی از کاپیتان های تیم است. او از باتجربه ترین های بارسا در ال کلاسیکو است و فصل 13-2012 در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری یک گل هم به رئال زد هرچند بارسا بازی را 1-3 باخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

رئال مادرید ال کلاسیکو یوردی آلبا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ال کلاسیکو یوردی آلبا بارسلونا ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سزار سوتو گرادو شب سختی در برنابئو پشت سر گذاشت و داوری او بسیار مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت. بارسا سخت اعتقاد دارد برخورد کوبارسی و لوکاس پنالتی نبود. توپ یامال از خط گذشته بود و اینکه رودیگر نیز فرمین لوپز را با پنالتی متوقف کرد ولی داور بی‌اعتنا از همه این صحنه‌ها گذشت.

اعتراض بارسا به‌خصوص روی این سه صحنه است و شکست 3-2 برابر رئال را نمی‌پذیرند. روی صحنه مشکوک یامال بارسا اعتراض دارد و دیروز لاپورتا حتی ادعا کرد درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

با این اوصاف ولی کمیته داوران فوتبال اسپانیا به سوتو گرادو نمره قبولی داد. مارکا نوشته است که کمیته داوران معتقد است در صحنه توپ یامال حتی یک تصویر وجود ندارد که نشان دهد همه توپ از خط گذشته است. تکل کوبارسی روی لوکاس پنالتی بود و رودیگر نیز مرتکب پنالتی نشد. روی گل اول بارسا نیز کمیته داوران معتقد است کریستنسن روی تونی کروس مرتکب خطا نشده بود.

دیگر خبرها

  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!