Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش با حضور در برج مراقبت فرودگاه، به مناسبت روز جهانی مراقبت پرواز از فعالان این عرصه تقدیر کرد. عزت‌اله محمدی، مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش و سرپرست توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های جزیره با حضور در برج مراقبت پرواز فرودگاه، ضمن تبریک روز جهانی مراقبت پرواز از مراقبان والاهمت فعال در این عرصه تقدیر کرد و اظهار داشت: بی شک یکی از مولفه‌های اصلی فرایند شکل گیری پرواز مطلوب، بحث ایمنی و خدمات مدیریت ترافیک هوایی بوده و آنچه فرودگاه کیش را نسبت به فرودگاه‌های دیگر متمایز می‌کند وجود نیرو‌ها متخصص و کیفیت کار در این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‎مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش وجود کنترلر‌های ترافیک هوایی را یکی از ارکان اساسی و اصلی این صنعت برشمرد و افزود: کنترلر‌های برج مراقبت، نقش حساس و موثری در فرودگاه دارند و صنعت حمل و نقل هوایی، عزت و اقتدارش را مدیون دستان پرتوان کارشناسان و متخصصان این صنعت است. ایمنی صد‌ها پرواز در لحظه، مرهون تلاش بزرگ مردان مراقبت پرواز فرودگاه است که با چشمان همیشه بیدار، تیزبین خود، کنترل و هدایت لحظه به لحظه هواپیما‌ها در سطوح مختلف شبکه پیچیده هوایی و مسیر‌های ورودی و خروجی فرودگاه‌ها را برعهده دارند، با اعتماد و اطمینان کامل، بستری مناسب و کارآمد برای مدیریت ترافیک هوایی و ایمنی آسمان ایران را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان آورده اند.

وی تصریح کرد: چشم‌انداز ما در این مجموعه راه‌اندازی برج مراقبت جدید، خرید تجهیزات و تکمیل نیروی انسانی، در زمینه حمل و نقل هوایی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و ساکنان می‌باشد.

محمدی با تاکید بر اینکه در شرایط پسا کرونا بار ترافیکی فرودگاه جزیره کیش بیشتر خواهد شد برقراری حمل ونقل هوایی ایمن، استقرار تجهیزات و دستگاه‌های کمک ناوبری و نظارتی در چارچوب مقررات و استاندارد‌های بین المللی را از مهمترین اقدامات در دستور کار شرکت بنادر و فرودگاه‌های جزیره با هدف اجرای طرح توسعه فرودگاه بین المللی کیش عنوان کرد.

مهرداد ظاهری، رییس اداره مراقبت پرواز فرودگاه بین المللی کیش نیز در این آئین بیان داشت: با وجود پاندمی کرونا بزرگترین فرودگاه‌های جهان پرواز‌های خود را به یک سوم کاهش داده بودند و در کیش با تلاش تمامی دست اندرکاران جزیره برای اجرای قوانین بهداشتی و استاندارد‌های ارائه شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، شاهد افزایش ۳۰ درصدی پرواز‌ها بودیم.

ظاهری با اشاره به اینکه برج مراقبت جایگاه نخست در ارائه سرویس به هواپیما را دارد افزود: جداسازی پرواز‌ها در زمان نشست و برخاست مسئولیتی خطیر بر عهده برج مراقبت است و در این مبحث پرواز‌ها نیازمند حریمی خاص هستند که با وجود تعداد بالای پرواز‌های فرودگاه بین المللی کیش همکاران ما برای اجرای هرچه بهتر این امر تلاش می‌کنند.

گفتنی است در حال حاضر به طور متوسط روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ پرواز از جزیره کیش و برعکس در حال انجام است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی کیش کیش کنترلر های ترافیک هوایی برج مراقبت فرودگاه بین المللی کیش مراقبت پرواز فرودگاه برج مراقبت فرودگاه ها پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی