Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد وحیدی روز شنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، افزود: همراهی و حمایت نماینده، ولی فقیه در استان با سیاست‌های حمایتی دولت از استان‌های مرزی، رکن اساسی در موفقیت مدیریت استان است.

وی اظهارامیدواری کرد که با تجارب ارزشمند دکتر معتمدیان استاندار جدید شاهد تحول در استان آذربایجان غربی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور از زحمات دکتر شهریاری تشکر کرد و افزود: وی نه تنها به عنوان استاندار که به عنوان دوستی مودب و تلاشگر،  در آذربایجان غربی زحمات ارزشمندی داشتند که امیدواریم در عرصه‌های دیگر نیز موفق باشند.

وی افزود:  معتمدیان نیز اشراف خوبی از وضعیت آذربایجان غربی دارد و امیدواریم با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی و با تجربه خوب و موفق در استان‌های خراسان جنوبی و رضوی شاهد تحول چشمگیر در عرصه‌های محرومیت زدایی، اقتصادی و فرهنگی در استان باشیم.

"محمدصادق معتمدیان"، یکشنبه هفته گذشته با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار دولت سیزدهم در استان مرزی آذربایجان غربی انتخاب شد.

معتمدیان در سال ۱۳۴۹ در کرمانشاه متولد شد و از اواخر دهه ۱۳۷۰ مسوولیت‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف اجرایی در استان‌های گوناگون از جمله آذربایجان غربی تجربه کرده است.

وی همچنین مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت را از دانشگاه ارومیه در استان آذربایجان غربی در کارنامه خود دارد.

عضویت در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، رییس شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی ـ پژوهشی در شمال غرب کشور، خدمت در ستاد دستگاه‌های اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل، کارشناس و پژوهشگر مسائل قومی ـ منطقه‌ای و توسعه‌ای از دیگر مسوولیت‌های معتمدیان طی سال‌های گذشته بوده است.

محمد صادق معتمدیان، پاییز سال ۱۳۹۷ به عنوان استاندار خراسان جنوبی عازم بیرجند شد و اقدامات گسترده‌ای در راستای محرومیت زدایی از این استان مرزی ایران انجام داد.

وی همچنین حدود یک سال پیش به عنوان استاندار خراسان رضوی، مدیریت دومین استان پرجمعیت کشور را برعهده گرفت و در آن استان نیز منشا خیر و اقدامات گسترده اقتصادی بوده است.

شهریاری نهم مهر سال ۱۳۹۶ به عنوان استاندار آذربایجان غربی معرفی شد و کمی بیش از چهار سال، استاندار بود.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه وزیر کشور استاندار کمک آذربایجان غربی ارومیه عنوان استاندار آذربایجان غربی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در بخشی از پیام حجت الاسلام و المسلمین شعبانی‌موثقی و علیرضا قاسمی فرزاد آمده است: واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که در در دفاع از عزت و عظمت ایران و اسلام و پاسخ به جنایت آشکار این جانیان بالفطره در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد، به عنوان گامی نخست در انتقام خون سرداران شهید و مستشاران ایران اسلامی و محور مقاومت بود. بی‌شک نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همان افرادی هستند که در روایات ائمه معصومین (علیهم السلام)، تحت عنوان مردان بزرگِ آزمایش‌های سخت در آخرالزمان از آنها یاد شده است. 

واکنش موشکی و پهپادی به رژیم تروریست صهیونیستی با عنوان عملیات «وعده صادق»، سیلی محکم رزمندگان و فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به استکبار جهانی بود.

اینجانبان اقدام قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاهیان دلاور انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب ، رئیس‌جمهور ،  دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و ملت شهیدپرور ایران‌اسلامی تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند متعال پیروزی جبهه مقاومت را در نبرد با رژیم تروریستی صهیونیستی و حامیان آن مسئلت می‌نماییم.

اینجانبان اقدام قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاهیان دلاور انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب ، رئیس‌جمهور محترم،  دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و ملت شهیدپرور ایران‌اسلامی تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند متعال پیروزی جبهه مقاومت را در نبرد با رژیم تروریستی صهیونیستی و حامیان آن مسئلت می‌نماییم.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • حمایت استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه از عملیات وعده صادق
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار
  • پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه
  • صدور پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان 
  • ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی نیازمند مطالعه است
  • ظرفیتهای معدنی آذربایجان‌غربی نیازمند مطالعه است
  • از ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی حمایت می‌شود
  • بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه‌راکد به چرخه تولید در آذربایجان‌غربی