Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@05:44:05 GMT

به زودی مذاکرات هسته‌ای آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۱۷۴۹

به زودی مذاکرات هسته‌ای آغاز می‌شود

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، وزیر امور خارجه کشورمان از اجرای برخی طرحهای زیربنایی و دراز مدت در حوزه های حمل و نقل، تجارت، مالی و بانکی در اکو اظهار رضایت و ابراز امیدواری نمود، طرحهای ناتمام در دوره دبیرکلی ایشان به اتمام برسد.

وی همچنین از عملیات تروریستی اخیر در افغانستان که از کشورهای مهم عضو اکو می باشد اظهار تاسف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعبدللهیان همچنین به گفتگوهای اخیر با اتحادیه اروپایی در تهران و ادامه آن در بروکسل اشاره و افزود، بزودی مذاکرات هسته ای با ۴+۱ از سر گرفته خواهد شد.

دبیرکل اکو نیز در این دیدار ضمن اظهار خوشحالی از حضور در ایران، از حمایت موثر جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتخاب خود تشکر و گزارشی از فعالیتهای سازمان اکو از جمله فرایند آماده سازی نشست سران اکو که قرار است در ۷ آذرماه در عشق آباد با حضور روسای جمهور کشورهای عضو برگزار شود ارائه کرد.

وی همچنین با تاکید بر نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در اکو، خواستار تدوام حمایتهای کشورمان از این سازمان مهم منطقه ای شد.

وزیر امور خارجه نیز بر استمرار حمایت قوی جمهوری اسلامی ایران از سازمان اکو و دبیرکل تاکید و اظهار امیدواری کرد در نشست سران اکو که با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد تصمیمات مهمی برای شکوفایی بیشتر همکاریهای منطقه ای گرفته شود.

شایان ذکر است خسرو ناظری از کشور تاجیکستان اخیرا به عنوان دبیرکل اکو منصوب شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن امیرعبدللهیان برجام مذاکرات هسته ای ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: تمام ادعاهای دشمن درباره گنبد آهنین نابود شد و نشان داد که رژیم کودک‌کش اسراییل ضربه‌پذیر است و به زودی ملت‌های مستضعف و ارتش‌های جهان شاهد اضمحلال این رژیم خواهند بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه‌ در استان گیلان امروز در مراسم رژه روز ارتش در بوستان ملت رشت با بیان اینکه 29 فروردین‌ماه یادآور جهاد همه‌جانبه نیروهای مسلح ایران اسلامی است اظهار داشت: روز ارتش ما را به یاد فداکاری جوانان و دلیرمردانی می‌اندازد که برای حراست از مرز و بوم این سرزمین، ایثار و از خود گذشتگی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان افزود: اگرچه امپراطوری رسانه غرب در تلاش است که ایالات متحده، اروپا و اسراییل جعلی را به عنوان قدرت‌هایی که حرف اول را در معادلات نظامی دنیا می‌زنند معرفی کند اما ایرانِ اسلامی این نگرش را باطل کرد و به اذعان بسیاری از کارشناسان اهل ایمان و توحید، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما جزو برترین‌های دنیا هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ایمان و روحیه بالای جهاد و ایثار در راه دفاع از ارزش‌های والای توحیدی از ویژگی‌های ارتش‌ جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما است افزود: هیچ یک از ارتش‌های دنیا از این ویژگی‌ها برخوردار نیستند چراکه آنان فقط تکیه بر توان نظامی و تکنولوژی دارند اما بزرگترین پشتوانه ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما، ایمان و اعتقاد و باور به راهی است که در آن قرار داریم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ارتش پوشالی رژیم کودک‌کش اسراییل در برابر قدرت نظامی برگرفته از ایمان ملت ایران شکست خورد تصریح کرد: ایالات متحده با همه هیمنه پوشالی‌اش اعلام کرد که با جمهوری اسلامی وارد کارزار جنگ نخواهیم شد و این اعتراف‌شان نشان‌دهنده برتری و قدرت نیروهای مسلح ایران است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ارتشی قدرتمند دارد و نیروهای جوان ما توانسته‌اند جمهوری اسلامی را در همه عرصه‌های نظامی به پیشرفت‌ها و رده‌های بالا برسانند افزود: تمام ادعاهای دشمن درباره گنبد آهنین نابود شد و نشان داد که رژیم کودک‌کش اسراییل ضربه‌پذیر است و به زودی ملت‌های مستضعف و ارتش‌های جهان شاهد اضمحلال این رژیم خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ایالات متحده امروز باید در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی خضوع کند تصریح کرد: ملت ایران با تکیه بر ایمان خود بعثتی عظیم ر‌ا از سال 57 در تاریخ بشر رقم زدند و این بعثت عظیم یعنی انقلاب اسلامی، تمام معادلات سیاسی و اقتصادی و نظامی دنیا را دچار تغییر و تحول خواهد کرد.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: تا امروز هیچ کشوری جرأت پرتاب گلوله‌ای به سرزمین‌های آنان را نداشت اما‌ جمهوری اسلامی با قدرت به همه سازمان‌های جهانی اعلام کرد که " برای تنبیه می‌زنم" و زد.

امام جمعه رشت با اشاره به وعده‌های صادق الهی خاطرنشان کرد: خداوند متعال وعده داد ملتی که در راه رضای او در راستای حمایت از ملت‌های مستضعف به‌پاخیزد خداوند آن ملت را یاری خواهد کرد و خداوند به وعده‌اش عمل کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران در کنار همه مستضعفان جهان ایستاده‌اند افزود: ما در مقابلِ چشمان ایالات متحده، نفت را به ونزوئلا رساندیم و به لبنان نیز مواد سوختی رساندیم و هیچ‌کس در دنیا نتوانست در برابرمان بایستد و این موفقیت‌ها در سایه ایمان ملت ایران و نیروهای مسلح و در رأس آن رهبری الهی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به دست آمد.

انتهای پیام/612/.

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر خارجه ایران به دبیرکل سازمان ملل: به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت تنها گزینه‌ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود/ گوترش: ما به اسراییل تاکید می‌کنیم اقدام تلافی‌جویانه‌ای انجام ندهد
  • امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان ملل: تنبیه اسرائیل تنها گزینه بود
  • دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد
  • دبیرکل سازمان همکاری شانگهای حمله رژیم اسرائیل را به سفارت ایران در دمشق محکوم کرد
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی