Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:00:49 GMT

کشف بیش از۶۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در نی‌ریز

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۱۷۸۵

کشف بیش از۶۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در نی‌ریز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی طی ۲ عملیات پلیسی در نی ریز خبر داد.

سرداررهام بخش حبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: مامورین ایستگاه بازرسی قطرویه شهرستان نی‌ریز شب گذشته با همکاری عوامل یگان تکاوری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک کامیون کشنده مشکوک و در بازرسی از آن موفق شدند مقدار تقریبی ۴۹۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف تریلر جاساز شده بود کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس فارس، او افزود :مامورین انتظامی آن شهرستان در عملیات دیگری حین گشت زنی در محور قطرویه _ سیرجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ نوک مدادی و یک دستگاه خودرو سواری زانتیا که با سرعت زیاد به سمت قطرویه در حرکت بوده مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: راننده هردو خودرو ضمن بی توجهی به دستور ایست اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز خودروها و شلیک تیر به سمت لاستیک آن ها در نهایت خودرو زانتیا متوقف و سواری پژو ۴۰۵ متواری گردید.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو زانتیا مقدار ۱۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد، گفت: در مجموع طی این ۲ عملیات ضمن شناسایی و توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر در بازرسی به عمل آمده از خودروها ۶۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۴ متهم را در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی فارستاکید کرد: شناسایی و توقیف خودرو پژو ۴۰۵ متواری در دست اقدام بوده و   لازم است شهروندان در راستای تامین امنیت با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس کشف مواد مخدر نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران