Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی که بعد از ظهر امروز در سالن سالن اجتماعات بانک صادرات آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: دولت، محمد صادق معتمدیان را به عنوان استاندار آذربایجان‌غربی انتخاب کرد و ضرورت دارد تمام مسئولان با وی جهت رشد و توسعه استان همگام باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جوانان انقلابی متعهد، متخصص زیادی در استان وجود دارد لذا از استاندار آذربایجان‌غربی می‌خواهیم از جوانان انقلابی و متخصص در راستای توسعه همه جانبه استان بهره بگیرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تشکیل هئیت‌های تلفیقی با حضور علما، دانشجویان و اساتید و ... می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان داشته باشد.

دیرباز بر سرکشی استاندار به شهرهای مختلف استان تاکید کرد و اظهار داشت: ارتباط موثر با اقشار مختلف مردم و مسئولان برای استماع نظر و تجربیات، به استاندار جدید آذربایجان‌غربی پیشنهاد می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امنیت این استان مدیون نیروی‌های مسلح است که نقش مهمی در تامین امنیت در جامعه داشته‌اند و نباید استان را استانی امنیتی تلقی کرد چرا که این امر باعث فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

محمدصادق عتمدیان، یکشنبه هفته گذشته با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار آذربایجان‌غربی انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تودیع معارفه معتمدیان شهریاری آذربایجان غربی استاندار استاندار آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی