Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: استاندار جدید آذربایجان‌غربی باید از ظرفیت اندیشمندان و دانشگاهیان برای پیشبرد و توسعه اهداف استان بهره‌ گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های انسان در این دنیا اعتباری و وسیله‌ای برای خدمت به مردم است اظهار داشت: بنابراین باید قدر آن را دانسته و در مسیر خدمت به مردم تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استاندار جدید آذربایجان‌غربی  باید عزم خود را برای خدمت به مردم جزم و برای خدمت به مردم استان شبانه روزی تلاش کند.

امام جمعه ارومیه گفت: باید نمایندگان و مدیران استان در ضمن حفظ وحدت و همگرایی با  استاندار جدید، در مسیر خدمت به مردم استان همه تلاش خود را به کار ببندند.

وی افزود: بر اساس دستورات الهی باید به امورات شرعی و دینی در استان همانند شوراهای زکات و فرهنگ عمومی، مورد توجه جدی مسئولان استانی به ویژه استاندار آذربایجان غربی قرار بگیرد.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم از استاندار آذربایجان‌غربی این است که از ظرفیت‌ها و مدیران استانی به خوبی بهره بگیرند و همه توان خود را برای بهره‌گیری از نیروهای بومی استان به کار ببندند.

وزیر کشور در ارومیه: سیاست دولت حمایت از استان‌های مرزی استنماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی: وحدت باید به صورت مستحکم در جامعه حفظ شودجزئیات دیدار مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی با رئیس‌جمهور تشریح شد

حجت‌الاسلام قریشی اظهار داشت:  آذربایجان‌غربی به لحاظ داشتن مرز مشترک با سه کشور دارای موقعیت بسیار مهمی است که امید است برای رشد اقتصاد مرزی و بهره مندی از این‌ظرفیت بی‌نظیر برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: همچنین آذربایجان‌غربی دارای مکان‌‌های ثبت شده گردشگری و میراث فرهنگی بسیاری است و لزوم ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری و جذب توریست در استان باید مورد توجه جدی استاندار و مسئولان قرار بگیرد.

وی در ادامه با تاکید بر توجه جدی به️ معادن ارزشمند استان گفت: از سوی دیگر برنامه‌ریزی‌های ضروری در حوزه  کشاورزی و به ویژه سیب و همچنین صنایع نساجی فعال در شهرستان خوی از مطالبات و انتظارات مردم‌ استان است.

وی افزود: همچنین بهره‌مندی از ظرفیت اندیشمندان، دانشگاهیان، علما و فرهیختگان برای پیشبرد اهداف استان باید یکی از مهمترین اولویت‌های استاندار جدید باشد.

انتهای پیام/7548/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی استاندار جدید خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب از سدهای استان به دریاچه ارومیه طی سال آبی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری آذربایجان‌غربی به دریاچه ارومیه اظهار کرد: طی سال آبی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳، از سد بوکان-ساروق ۲۹۶.۵ میلیون‌متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون‌متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی افزود: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از سال آبی ۹۳_ ۹۴ تا ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 746914

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه