Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیزاده گفت ما در جذب منشا کار غیراخلاقی نکردیم و قبل از باشگاه آلومینیوم مذاکره با این بازیکن را آغاز کرده بودیم

علی علیزاده معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان توضیحاتی در خصوص جذب گادوین منشا ارائه داد.

به گزارش طرفداری، علی علیزاده در مورد اعتراض باشگاه آلومینیوم اراک به قرارداد باشگاه مس رفسنجان با گادوین منشا به میزان گفت:

نمی‌دانم آلومینیوم به چه چیزی اعتراض دارد؟ ما باشگاهی نیستیم که کار غیراخلاقی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از این که آلومینیوم با این بازیکن مذاکره کند ما با مدیر برنامه‌هایش صحبت کرده بودیم. حتی پیام صوتی از منشا در ایتالیا دارم که برای پیوستن به باشگاه مس رفسنجان تمایل دارد. از این رو هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم که وقتی به ایران آمد صحبت‌هایمان را نهایی کنیم. گویا در همان مسیری که من در حال مذاکره با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش بودم باشگاه آلومینیوم اراک هم درخواست داده بود.

علیزاده در پاسخ به اظهارات محرابی که مدعی شده بود باشگاه آلومینیوم در قرارداد با منشا کار غیراخلاقی کرده است گفت:

خدا را شاهد می‌گیرم ما زودتر مذاکره کردیم. من نمی‌دانم آلومینیوم چه اقداماتی انجام داده، اما ویزای این بازیکن را ما از فرودگاه گرفتیم و کار‌های انتقالش به ایران را انجام دادیم. اگر این بازیکن قرار بود برای آلومینیوم به ایران بیاید چرا برایش بلیت نگرفتند؟ چرا ترانسفر نفرستادند از فرودگاه او را به باشگاه بیاورد. طبیعی است که دو باشگاه هم زمان با یک بازیکن مذاکره کنند؛ باشگاه ما اخلاقمدار است.

باید ببینیم انصاری ۲۰ روزه به تمرینات بر می‌گردد یا نه

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اینکه هیچ مبلغ کلانی به این بازیکن پیشنهاد ندادند و سقف تعیین شده در باشگاه در مورد تمام قرارداد‌ها رعایت می‌شود تاکید کرد:

دنبال این چیز‌ها نیستیم. بازیکن و مدیر برنامه‌هایش تمایل داشتند، منشا فصل بعد در باشگاه ما باشد. نه بحث مالی کلانی در میان بود و نه کار غیراخلاقی رخ داد. ما با او مذاکره کردیم و او با ما قرارداد بست. نمی‌دانم چرا بحث مالی در مورد تیم ما همیشه مطرح می‌شود. قبلاً هم گفتم که یک چارت برای قرارداد‌ها داریم و هیچ وقت بر خلاف این چارت پیش نمی‌رویم.

علیزاده در مورد جا‌های خالی باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد:

۵ سهمیه بزرگسالان خالی داریم که اگر ربیعی بخواهد کمیته فنی در مورد درخواستش بحث می‌کند و در صورت تایید مطابق با درخواست ربیعی اقدام می‌کنیم. اگر او بخواهد حتماً اقدام خواهیم کرد؛ همانطور که منشا را خواست و ما برایش خریدیم. در مورد انصاری هم باید پرونده را بررسی کنیم. باید ببینیم این بازیکن ۲۰ روزه به تمرینات بر می‌گردد یا خدایی نکرده شش ماهه بهبود می‌یابد. اگر مصدومیت او طولانی شود باید در دفاع حتماً بازیکن جذب کنیم، اما خیالمان راحت است هیچ کار غیراخلاقی انجام نداده‌ایم.

نیمکت سپاهان به خودی خود یک تیم کامل است

علیزاده در مورد شکست مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر گفت:

تیم ما روحیه خود را حفظ کرده و از این شکست ناراحت نیستیم، چون مقابل تیمی باختیم که امسال قهرمان ایران است. دقیقه ۸۰ دو بازیکن ملی را با دو بازیکن ملی دیگر تعویض می‌کند. این نشان از قدرت سپاهان و مهره‌های تاثیرگذاری است که به خدمت گرفته است. نیمکت سپاهان به خودی خود یک تیم کامل است. امسال سپاهان قهرمان است و من از حالا این را گفتم؛ باید واقع گرا باشیم.

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان با اشاره به بازی فردا مقابل شهر خودرو افزود:

این هفته با شهر خودرو بازی داریم و می‌دانیم بازی سختی است چرا که در شروع لیگ همه بازی‌ها سخت است. تیم‌ها به شرایط آرمانی نرسیده‌اند و برای رسیدن به سر و شکل واقعی به زمان نیاز داریم. امیدوارم فردا بازی خوب و روانی انجام دهیم. سعی می‌کنیم سه امتیاز را گرفته و برنده زمین باشیم چرا که باید در این هفته‌های اول امتیازات لازم را کسب کنیم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد سمپائولی: پاری سن ژرمن به پشتوانه یک کشور توانسته این ستاره ها را به خدمت بگیرد کانچلسکیس: سولسشر به زمان نیاز دارد؛ فرگوسن هم چند فصل را بدون جام گذراند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه مس رفسنجان کار غیراخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات بازی امروز ذوب‌آهن و آلومینیوم که با برتری دو بر صفر تیم اصفهانی خاتمه یافت، مصدومیت شدید ابوالفضل سلیمانی از ناحیه بینی بود.

در دقایق پایانی بازی امروز در اصفهان و قبل از آنکه گل اول ذوب‌آهن به ثمر برسد، روی ارسال کرنر آرنج فریبرز گرامی مدافع ذوب‌آهن به صورت سلیمانی برخورد کرد و باعث شکستگی بینی این بازیکن شد. سلیمانی که خودش به عنوان یار تعویضی به جای احسان قهاری وارد زمین شده بود، دچار مصدومیت شد و به همین خاطر دقایق سختی را سپری کرد.

او به واسطه خونریزی شدید مجبور شد که حتی لباس خود را تعویض کند اما نکته قابل توجه این است که رحیمی‌مقدم داور وسط صحنه رخ داده را حتی خطا هم اعلام نکرد و همین امر در مصاحبه بعد از بازی سلیمانی از سوی او مورد انتقاد قرار گرفت.

سلیمانی که از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، بعد از پایان بازی در اتوبوس تیم آلومینیوم هم دچار سرگیجه شدید شد و ثانیه‌هایی از حال رفت. به همین خاطر پزشکان آلومینیوم بالای سر او حاضر شدند و به مداوای این بازیکن مصدوم پرداختند.

البته بعد از مدتی بازیکن مصدوم آلومینیوم به شرایط عمومی مناسب رسید اما باید در روزهای آینده به مداوای قطعی بینی خود بپردازد. اتفاقی که حضور او در بازی با پرسپولیس در جام حذفی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

باید دید سلیمانی در روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد و آیا می‌تواند با وجود شکستگی بینی خود مقابل پرسپولیس برای تیمش بازی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!