Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@03:31:45 GMT

معامله ۹۸۹میلیارد سهم طی ۷ماه گذشته

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۴۴۵

معامله ۹۸۹میلیارد سهم طی ۷ماه گذشته

بیش از ۹۸۹میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، طی ۱۳۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، از ابتدای امسال تا پایان مهرماه تعداد ۹۸۹میلیارد و ۵۴۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۹۵۴هزار و ۸۳۲میلیارد ریال در بیش از ۱۰۸میلیون و ۹۳۵هزار و ۵۵۸دفعه طی ۱۳۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که تعداد ۹۸میلیارد و ۵۷۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۷۵۳هزار و ۳۰۶میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۳۸روز با ۱۲۸هزار و ۶۶۴واحد رشد، معادل ۹.۸۴ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۴۳۶هزار و ۳۷۲واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۲هزار و ۵۳۷واحد کاهش، معادل ۹.۶۷درصد افت کرد و رقم ۳۹۷هزار و ۲۶۴واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۰۹هزار و ۲۵۴واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۷۸هزار و ۳۵۴واحد و شاخص بازار دوم با ۲۰۹هزار و ۳۷واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۱۱هزار و ۷۸۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۱.۲۷درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۸.۰۳درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس بورس بازار بورس اخبار بورس فرابورس بازار سهام سهام اوراق بهادار شاخص بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • محرک جدید بورس
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟