Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:38:52 GMT

تبدیل وضعیت ایثارگران در دستور کار بنیاد شهید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۶۹۹

تبدیل وضعیت ایثارگران در دستور کار بنیاد شهید

‍‍‍‍‍‍

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران، اظهار کرد: تبدیل وضعیت یک قانون به شمار می‌رود و تمام سازمان‌ها موظف هستند و بنیاد شهید پیگیر کننده این موضوع است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما به تازگی گزارشی راجع به همین موضوع به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داده ایم و در هیئت وزیران نیز بررسی شده است، خدمات ما جامع بوده و فارغ از مذهب و دین است و در هفته وحدت با حضور در خانواده شهدای اهل سنت و ارامنه میزان ارادت خود را به این عزیزان نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید تبدیل وضعیت ایثارگران اهل سنت بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همزمان با سال جدید از طرف مخابرات منطقه آذربایجان غربی با خانواده‌ی شهید عبدالکریم عطاری در شهرستان مهاباد دیدار و از آنها قدردانی شد.

نیلوفری، رئیس اداره مخابرات مهاباد و فاتحی، مسئول ایثارگران مخابرات منطقه در دیدار با خانواده شهید عطاری، یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشتند و افزودند: ما امنیت و آسایش امروز در کشور عزیزمان را مدیون خون پاک شهیدان و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران هستیم که در دوران جنگ تحمیلی و دوران انقلاب از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

در دیدار با خانواده شهید عبدالکریم عطاری که با  حضور رئیس اداره مخابرات مهاباد، مسئول امور ایثارگران مخابرات منطقه، نماینده امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید شهرستان مهاباد صورت پذیرفت حاضران ضمن قرائت فاتحه به روح شهدا، یاد و خاطره این شهید را زنده نگه‌ داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قاضی زاده هاشمی : تمام قوانین حوزه ایثار و شهادت در دولت سیزدهم اجرا شده است + فیلم
  • دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • آنچه در «نمایشگاه روایت خدمت» گذشت
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالت بزرگی در قبال ایثارگران دارد
  • امضای تفاهم‌نامه میان بانک دی، سازمان اموال و املاک کوثر و سازمان سیاحتی کوثر
  • تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی هرمزگان در حال انجام است
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • انتصاب سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لردگان