Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:33:15 GMT

تکمیل مرکز درمان ناباروری شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۹۳۸

تکمیل مرکز درمان ناباروری شهرداری تهران

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط شرکت شهر سالم شهرداری تهران، حمید چوبینه در تشریح روند توسعه مراکز درمانی شهرداری تهران گفت: مقرر شده است سه درمانگاه با مشارکت بخش خصوصی پیگیری شود. براین اساس سه درمانگاه مناطق ۱۱، ۱۶ و ۱۸ در حال تکمیل هستند؛ البته ممکن است به پایان سال جاری نرسند اما تکمیل آنها در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تکمیل مرکز درمان ناباروری شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: بیشتر کارهای این مرکز انجام شده است و تنها بهره‌برداری آن باقی مانده است. مجوز تأسیس این مرکز اخذ شد که در واقع نخستین دی کلینیک درمان ناباروری شهرداری تهران و شرکت شهر سالم محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: شهرداری تهران خانواده ۲۵۰ هزار نفری است که تقریباً این جمعیت معادل با یک استان کوچک است. کارمندان، کارگران و پیمانکاران زیادی با شهرداری تهران همکاری دارند که با راه‌اندازی مرکز جراحی محدود درمان ناباروری می‌توان امکانات بهتری برای درمان ناباروری ارائه داد.

چوبینه همچنین با اشاره به آغاز احداث فاز جدید درمانگاه منطقه پنج گفت: فاز جدید این درمانگاه در طبقه دوم ساختمان تصویربرداری و به مساحت ۴۶۰ مترمربع در حال ساخت است.

برچسب‌ها شرکت شهر سالم شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت شهر سالم شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شرکت شهر سالم شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران درمان ناباروری شهرداری تهران شرکت شهر سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال

ایسنا/اصفهان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون در سطح کشور ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته شده که ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال نسبت به سال قبل شش درصد کاهش داشته است.

دکتر بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز اورژانس با حضور ۲۶ هزار نفر به صورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان در تعطیلات نوروزی هستند.

وی افزود: شهروندان در تعطیلات عید نوروز ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته‌اند که ۵۸ هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده  و ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: مراجعه دو میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار در این ایام به ثبت رسید که دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند و ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: بیمارستان‌های کشور میزبان ۴۷۰ هزار بیمار هستند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده که ۳۵ هزار جراحی به‌صورت اورژانسی بوده است.

وی گفت: در حوزه بازرسی‌ها ۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی انجام شد دو هزار و ۷۰۰ مرکز به علت رعایت نکردان بهداشت توسط عوامل قضایی تعطیل شده است. بیش از ۹۰ هزار اخطار کتبی داده شده و ۸۵۵ هزار کیلوگرم مواد فاسد نابود شده است.

وی افزود: اورژانس کشور با سه هزار و ۳۴۵ پایگاه، پنج هزار و ۷۰۰ آمبولانس، و ۶۴ اتوبوس آمبولانس، دو هواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و  پنج شناور دریایی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

عین الهی گفت: بیمارستان شهید بهشتی کاشان با ۷۰۰ تختخواب، یکی از بیمارستانهای بزرگ استان اصفهان است که زحمت و خدمات کادر این مرکز درمانی برای ارائه خدمت مطلوب به بیماران، بسیار ستودنی است هر چند که این بیمارستان مشکلاتی دارد و سعی می‌کنیم نیازهای این بیمارستان را برطرف کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اهمیت تکمیل مرکز تولید ایزوتوپ‌های پایدار در سال جدید/لزوم نگاه جدی به حوزه گداخت
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • ادامه روند کمک به تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی کلانشهر اهواز
  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق