Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:42:47 GMT

صدور 70 میلیارد پروانه طی یک ماه گذشته در کردستان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۳۰۴۳

صدور 70 میلیارد پروانه طی یک ماه گذشته در کردستان

ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: طی یک ماه گذشته حدود 3 میلیارد تومان صدور پروانه در استان کردستان انجام شده است.

سید انور رشیدی امروز (1آبان) در دیدار نماینده مجلس با اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: 650 میلیارد تومان بودجه سال 1400 بوده که حدود 30 میلیارد تومان آن وام و تسهیلات بانکی و حدود 70 میلیارد تومان آن از پیش‌بینی بودجه دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی افزود: با پیش‌بینی خوش‌بینانه تحقق 500 میلیارد تومانی بودجه، شهرداری سنندج به میزان 1/3 از بودجه حال حاضر بدهکاری دارد.

وی عنوان کرد: در دوره انتصاب بنده به عنوان شهردار تا به امروز حدود 3 میلیارد تومان صدور پروانه در استان کردستان و طی یک ماه گذشته حدود 17 میلیارد تومان پرداخت حقوق و مسائل جاری صورت گرفته است.

شهردار سنندج تصریح کرد: تا هفته آینده همه حقوق و مزایای پرسنل شهرداری پرداخت و به نوعی می‌توان گفت در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به سمت به‌روز بودن و آنلاین بودن پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در حرکت هستیم.

رشیدی با اشاره به اینکه شهرداری بیش از 500 میلیارد تومان به ادارات طلبکار است گفت: از نماینده مردم شهر سنندج در مجلس شورای اسلامی خواستاریم که با اجرای تبصره بند 5 قانون توسعه، بتوانیم این طلب‌ها را از ادارات تهاتر و املاکی که در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد در راستای تهاتر پرداخت طلب پیمانکاران با اجرای روال اداری و حقوقی، کارشناسی و انجام شود.

وی در خصوص بحث ساخت ‌و سازهای غیرمجاز تصریح کرد: متاسفانه طی دو سال اخیر به دلیل عدم وجود برنامه مشخص در شورای عالی معماری متاسفانه شهر دستخوش ساخت و سازهای غیر مجاز شده است که همین امر سبب عدم اطمینان سازی شهروندان شده است.

رشیدی ادامه داد: تا پایان فصل عمرانی، پروژه‌های عمرانی نیمه ناتمام را تمام و تمام تلاش پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج نیز در همین راستا است.

وی در پایان یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر شهرداری سنندج حدود 21 میلیارد به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است که امید است در پرداخت این مقدار برای شهرداری سنندج تخفیفی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت المال با موضوع تثبیت اراضی کشاورزی گفت: پارسال یکهزار و ۲۴۰ سند مالکیت زراعی در این شهرستان صادر شد.

سید علی ترابی افزود: در این مدت سه هزار و ۷۸ پرونده ثبت و دو هزار و  ۱۵۰ رأی هیئت قانون صادر شده که منجر به صدور یکهزار و ۲۴۰ سند مالکیت شده است.

ترابی، بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر اداره های جهاد کشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرآیند صدور اسناد خواستار شد.

وی، با اشاره به رفع موانع سنددار کردن اراضی کشاورزی به‌ منظور ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سند رسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید نمود.

اقبال جو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشنویه هم در این جلسه توجه به حقوق بیت المال را از اولویتهای اساسی عنوان کرد و گفت: باید مدیران و مسئولان از حقوق بیت المال صیانت کنند.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، رؤسای جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و شورا‌های اسلامی و دهیاران نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرآیند کاری صدور اسناد کشاورزی را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود