Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا استاندار سیستان و بلوچستان روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهارداشت: پوشش خوبی در حوزه واکسن دانش‌آموزی انجام شده است.

وی تاکید کرد: باید پوشش حداکثری واکسیناسیون انجام شود چراکه با افزایش افراد مبتلا احتمال بروز موج ششم خواهد بود به همین سبب باید تمام سعی خود را برای پوشش حداکثری واکسیناسیون بکار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آموزگارانی که واکسن نزدند حق حضور در کلاس‌ها را ندارند و باید در این زمینه کنترل شدیدی انجام تا از ادامه این زنجیره جلوگیری شود.
وی ادامه داد: آموزش پروش، علوم پزشکی و ستاد مدیریت بحران باید به صورت رسمی اطلاعیه ای مبنی بر تزریق واکسن منتشر کنند تا پوشش واکسیناسیون افزایش یابد.

مدرس‌خیابانی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های متولی باید مصوبات ستاد استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا را به صورت رسمی اجرا و آمارهای لازم را ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: این استان در زمینه موجودی واکسن هیچ مشکلی ندارد و باید پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان با توسعه پایگاه‌های سیار دانش‌آموزی در زاهدان افزایش یابد.

وی ادامه داد: با افزایش جمعیت زیرپوشش واکسیناسیون در زاهدان، این شهرستان می تواند الگویی برای سایر شهرستان‌ها شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید مقابل هر مدرسه یک تابلو با تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن نصب شود.

محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: وقتی فرمانداران با جدیت به این موضوع ورود می‌کنند کار بهتر پیش می‌رود و در نتیجه شهرستان‌هایی که پوشش واکسیناسیون بیشتری داشتند میزان ابتلا کاهش پیدا کرده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان زاهدان بهداشت و سلامت استاندار سیستان و بلوچستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان زاهدان بهداشت و سلامت استاندار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون عمرانی استانداری و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان، با حضور در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف حوزه جنوب، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم