Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از theverge، حتما تاکنون به ذهنتان خطور کرده که گوشی آیفون خود را با سبک و علایق خودتان شخصی سازی کنید. البته که می‌توانید تصویر زمینه صفحه اصلی تلفن خود را تغییر دهید، اما می‌توانید برای شخصی‌تر کردن تلفن خود، تصاویر و آیکون برنامه‌ها را نیز تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار با استفاده از برنامه میانبر‌های داخلی اپل امکان پذیر است. در این روش شما در واقع آیکون‌هایی را که برنامه‌ها با آن ارائه شده اند جایگزین نخواهید کرد، بلکه میانبر‌های جداگانه‌ای ایجاد خواهید کرد که به برنامه اصلی منتهی می‌شوند. این روند ممکن است برای شما یک فرآیند خسته کننده و وقت گیر به نظر برسد، اما در نهایت، می‌توانید یک صفحه اصلی کاملا سفارشی داشته باشید. در ادامه نحوه انجام آن را می‌خوانید:

قبل از شروع، ایده خوبی است که یک نماد جدید برای میانبر خود پیدا کنید یا اگر می‌توانید از تصاویر مختص به خودتان استفاده کنید. در هر صورت این تصاویر باید در Photos ذخیره شوند. برنامه Shortcuts را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. این برنامه از پیش نصب شده، اما اگر نمی‌توانید آن را در صفحه اصلی خود مشاهده کنید، انگشت خود را به سمت چپ بکشید و نام این برنامه را جست و جو کنید.

پس از ورود به برنامه، روی علامت «به علاوه» در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. نام میانبر جدید خود را در بالا تایپ کنید و سپس روی «Add Action» کلیک کنید.

در بخش میانبر‌ها کار‌های جالب زیادی می‌توانید انجام دهید، اما در حال حاضر، به دنباله تغییر نماد برنامه‌ها هستیم. در نوار جستجو «Open App» را بنویسید و سپس لینک آن را انتخاب کنید. حالا روی نماد آبی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا دوباره به صفحه اصلی «shortcut» باز گردید.

حالا روی نماد آبی در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. به صفحه میانبر خود بازگردانده می‌شوید. الان باید گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید تا پیش نمایش را ببینید.

اکنون اگر روی نماد برنامه ضربه بزنید به شما سه گزینه نمایش داده می‌شود که می‌توانید یک تصویر یا فایل از قبل آماده شده را انتخاب کنید و یا در همان لحظه با دوربین یک عکس بگیرید. حالا نماد جدید خود را مشاهده خواهید کرد. اگر نامی برای میانبر جدید خود اضافه نکرده اید، می‌توانید این کار را با نوشتن نام در کنار نماد انجام دهید.

این احتمال وجود دارد که شما دو نماد جدید را در صفحه اصلی گوشی خود ببینید یکی نماد اصلی برنامه و دیگری نمادی که شما به تازگی ایجاد کرده اید. در این صورت، نمادی که تمایل به نگهداری آن را ندارید از روی صفحه پاک کنید. البته به یاد داشته باشید که این برنامه به همراه همان میانبری که شما ایجاد کرده اید با نسخه اصلی برنامه متفاوت است.

همینطور می‌توانید برنامه اصلی را هم پنهان کنید تا در صفحه اصلی فقط تصویر مورد علاقه شما باقی بماند. برای اینکار باید دستتان را مدتی روی برنامه اصلی نگه دارید و گزینه «Edit Home Screen» را انتخاب کنید. روی دکمه «منفی» که روی برنامه ظاهر می‌شود کلیک کرده و سپس گزینه «Remove from Home Screen» را انتخاب کنید. تصویر برنامه قابل حذف نیست و فقط پنهان شده است و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را از بخش «App Library» بیابید.

بیشتر بخوانید

پیام‌ های پاک شده واتساپ را چگونه بازگردانیم؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند ترفندهای کاربردی گوشی آیفون انتخاب کنید ضربه بزنید صفحه اصلی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، اولین قسمت از برنامه «بسته پیشنهادی» در سال جدید امشب ۳۰ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی آنتن شبکه دو سیما می رود و به فیلم «پرویزخان» که این روزها در اکران نوروزی سینماها قرار دارد، می پردازد.

در این قسمت شیدا دهداری دختر زنده یاد پرویز دهداری مربی فوتبال نیز در برنامه حضور دارد و درباره شخصیت پدرش و شباهتش با کاراکتر این فیلم می گوید. همچنین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در فیلم دیگر مهمان این برنامه است.

«بسته پیشنهادی» در سال جدید با تغییر ساعت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دوسیما پخش می شود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6082107 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین
  • رئیس جمهور با تغییر برنامه سفر به دامغان رفت
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد
  • روش های بازکردن قفل گوشی