Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات راننده حرفه‌ای و کاربلد در تمام دنیا محدود به دانستن اصول رانندگی نیست بلکه باید از خودرو ، توانایی‌های آن و حتی کارکرد لوازم و قطعات آن آگاهی داشته باشد.

بلبرینگ‌های آلمانی، ژاپنی، آمریکایی معمولا بلبرینگ‌های هستند که راجع به آن‌ها صحبت‌های مختلفی می‌شود. از این رو افراد احساس می‌کنند که برای خرید یک بلبرینگ باکیفیت باید هزینه‌ی زیادی را برای خرید این نوع از بلبرینگ‌ها صرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبودن بودجه کافی، کیفیت کم بلبرینگ‌ های چینی دلیلی است که افراد به فکر استفاده از بلبرینگ‌های چینی بیوفتند.

 اما به دلیل تصور غلطی که در افراد برای خرید محصولات چینی به وجود آمده هیچگاه به محصولات برند‌های مختلف این کشور اعتماد نمی‌کنند. اما باید گفت که تمامی بلبرینگ‌های چینی بی‌کیفیت نیستند و در بین آن‌ها می‌توان محصولات باکیفیت بالایی را خریداری کرد. بلبرینگ KG از جمله مهم‌ترین و البته با کیفیت ترین بلبرینگ‌ تولید کشور چین است که در بازار‌های جهانی طرفداران زیاد دارد. شما با خرید بلبرینگ KG اصل از یک مرکز معتبر مانند بیرینگ مارت دو مزیت بزرگ را به دست خواهید آورد.

 

انواع بلبرینگ کی جی

اول آن که بلبرینگ KG در مقاسه با دیگر تولید کنندگان چینی از کیفیت بسیار بالاتری  برخوردار است و از این رو می‌تواند انتخاب مناسبی برای دستگاه‌های حسس وگران قیمت و مهم باشد. دومین مزیتی که این محصول دارد، قیمت بسیار مناسبش به نسبت مدل‌های اروپایی و ژاپنی است. از این رو با خرید بلبرینگ KG در انواع KGC و KG P2P (کی جی سی و کی جی پی 2 پی) صاحب بلبرینگی می‌شود که علاوه بر کیفیت بالا قیمت بسیار خوبی نیز دارد.

اما برای خرید بلبرینگ KG نمی‌توانید به هر فروشگاهی اعتماد کنید چون که بلبرینگ های کاجی با توجه به محبوبیتی که دارند مورد توجه افراد و شرکت های سود جو قرار گرفته اند و متاسفانه شاهده خرید و فروش نمونه های تقلبی از بلبرینگ KG در بازار هستیم که استفاده از آن‌ها می‌تواند مشکلات کوچک و بزرگ فراوانی را به وجود آورد. از این رو اگر قصد خرید بلبرینگ KG اصل را دارید پیشنهاد میکنیم این محصول رو از نمایندگی های رسمی و مراکز معتبر و باسابقه فروش مانند بیرینگ مارت خریداری نمایید.

خوشبختانه بیرینگ مارت توانسته است ما فراهم نمودن تمامی محصولات شرکت KG از قبیل بلبرینگ KGC و بلبرینگ KGP2P و در برخی موارد بلبرینگ KGE تمامی نیاز های مصرف کنندگان این محصول با ارزش چینی را برطرف کند.در واقع شما با خرید بلبرینگ KG از بیرینگ مارت علاوه بر اینکه محصولی اورجینال و باکیفیت خریداری کرده اید میتوانید از دیگر خدمات این مجموعه شامل ارسال رایگان و مشاوره تخصصی پیش از خرید هم بهره مند شوید.

چگونه از اصل بودن بلبرینگ KG مطمین شویم؟

همان طور که اشاره کردیم راحت ترین روش برای خرید بلبرینگ KG اصل خرید از یک شرکت یا فروشگاه معتبر مانند بیرینگ مارت است. اما روش‌های مختلفی برای پی بردن به اصل یا تقلبی بودن بلبرینگ وجود دارد و با دانستن این موارد می‌توانید تا حدودی از اصل بودن بلبرینگ مطمین شوید از جمله این روش‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

بسته بندی و شکل ظاهری مصحول نوع فونت و حکاکی روی بلبرینگ توجه به کاتالوگ KG قیمت بلبرینگ

با توجه به این موارد می‌توانید برای خرید بلبرینگ KG اصل اقدام کنید، اما برای آن که به اصل بودن بلبرینگ پی ببرید این موارد کافی نیست  و باید به موارد تخصصی‌تری نیز توجه داشته باشید.

گریس و نگهدارنده بلبرینگ با کیفیت خاصیت چکش خواری بلبرینگ با کیفیت

برای آن که بتوانید از طریق این موارد کیفیت بلبرینگ را بسنجید نیاز به علم، تجربه و تخصص کافی در این زمینه‌ دارید؛ در غیر این صورت بهتر است که از افراد متخصص کمک بگیرید و یا از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید کنید.

چرا بیرینگ مارت فروشگاه مناسبی برای خرید بلبرینگ KG اصل است؟

همانطور که گفته شد برای خرید بلبرینگ اصل باید به موارد مختلفی توجه کرد، که این موارد را می‌توانید در برخی از مواقع خودتان انجام دهید، اما در مواقعی نیز باید یک فرد متخصص و حرفه‌ای شما را راهنمایی و کمک کند. با توجه به این توضیحات باید گفت که خرید بلبرینگ از بیرینگ مارت می‌تواند از دو جهت برای شما مناسب باشد.

اولین دلیل که می‌تواند تشویق به خرید از این فروشگاه معتبر و بزرگ کند؛ متخصصان حرفه‌ای، ماهر و باتجربه آن است. از این رو این افراد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با خرید بلبرینگ KG اصل خرید خوبی را برای شما رقم بزنند. دومین دلیلی که می‌تواند شما را ترغیب به خرید از این فروشگاه کند، اعتبار و ارزش بالای آن در بین فروشگاه‌های دیگر است. از این رو این فروشگاه برای حفظ ارزش خود هیچ کدام از بلبرینگ‌های بی‌کیفیت را به فروش نمی‌رساند و از این رو می‌تواند مناسب‌ترین فروشگاه برای خرید آن‌ها باشد. چرا قیمت بلبرینگ KG از سایر بلبرینگ های چینی گران تر است؟

بلبرینگ‌های چینی کیفیت یکسانی ندارند و قیمت ‌های مارک‌های مختلف آن در برخی از موارد تفاوت چشمگیری دارند. اصلی‌ترین دلیل این موضوع را می‌توان تفاوت در کیفیت بلبرینگ‌ های چینی دانست. بلبرینگ‌هایی که دارای کیفیت و عملکرد بهتری هستند، قیمت بیشتری نیز دارند. به همین دلیل می‌توان گفت که بلبرینگ KG یکی از بهترین بلبرینگ‌های چینی است چرا که محصولاتش کیفیت بسیار بالایی دارند. به عنوان نمونه بلبرینگ های KG P2P که عموما با نام های مانند بلبرینگ کاجی جعبه قرمز و بلبرینگ KG پی 2 پی شناخته می شود از باکیفیت ترین و البته گران قیمت ترین محصول شرکت کی جی می باشد.

 

معرفی بلبرینگ KG

به طور کلی برای خرید بلبرینگ KG اصل باید گفت که این بلبرینگ‌ها در مدل‌های مختلفی شامل بلبرینگ KG سی ، بلبرینگ KG پی تو پی و بلبرینگ KGE در بازار وجود دارند و می‌توانید از مدل‌های مختلف آن برای کسب و کار‌های صنعتی مختلف استفاده کنید. اگر شما هم به دنبال خرید بلبرینگ KG  هستید میتوانید با مراجعه به وبسایت بیرینگ مارت به نشانی اینترنتی https://bearingsmart.ir/ نسبت به خرید و یا استعلام قیمت این محصول اقدام فرمایید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم اتومبیلرانی لوازم یدکی بلبرینگ KG ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم خرید بلبرینگ KG بلبرینگ های چینی بلبرینگ ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه ابن سینا می‌تواند در مورد هوش مصنوعی به ما بیاموزد

در سال ۲۰۲۲، بلیک لوموئن، مهندس گوگل با سخنوری برجسته ارتباط برقرار کرد. دیالوگ‌های آن‌ها به‌طور طبیعی در جریان بود و از موضوعاتی از فلسفه گرفته تا تلویزیون تا رویاهای آینده را شامل می‌شد. فقط یک مشکل وجود داشت: آن سخنور چت‌بات هوش مصنوعی بود.

به گزارش زومیت، لوموئن در گفتگو با مدل زبانی LaMDA گوگل به‌تدریج متقاعد شد چت‌بات نیز مانند یک شخص است. اما آیا این ادعا می‌تواند واقعیت داشته باشد؟

ابیگیل تولنکو، دانشجوی دکترای فلسفه علم دانشگاه هاروارد می‌گوید در بیشتر چارچوب‌های اخلاقی، ملاحظات خاصی همچون حقوق، وظایف، تمجید، سرزنش، کرامت و عاملیت در سطح فرد ظاهر می‌شود. بنابراین، این سوال که آیا سیستم‌های الکترونیکی می‌توانند شخصیت پیدا کنند، پیامدهای گسترده‌ای برای نحوه تعامل ما با این فناوری‌ها دارد.

ابن سینا درمورد بسیاری از سوالات مشابهی تامل می‌کرد که اخلاق‌شناسان امروزی به آن‌ها فکر می‌کنند

در سال‌های اخیر بسیاری از فیلسوفان استدلال کرده‌اند آنچه از ما انسان می‌سازد، ظرفیت ما برای تجربه آگاهانه است. اما چگونه آگاهی را تعریف می‌کنیم؟ از چه شواهد بیرونی می‌توانیم برای تعیین این موضوع استفاده کنیم که موجودی دارای آگاهی است؟ عدم اجماع در مورد این سؤالات یکی از دلایلی است که بحث درمورد شخصیت داشتن هوش مصنوعی مدت‌ها است به نتیجه نرسیده است.

ابن سینا قرن‌ها قبل از اختراع ماشین چاپ زندگی می‌کرد، چه برسد به هوش مصنوعی. با‌این‌حال، او درمورد بسیاری از سوالات مشابهی تامل می‌کرد که اخلاق‌شناسان امروزی به آن‌ها فکر می‌کنند: چه چیزی موجب می‌شود فرد به جای حیوان، یک انسان باشد؟

همان‌طور که پژوهشگران معاصر هوش مصنوعی علاقمند به مقایسه فرآیندهایی هستند که زیربنای پاسخ انسان و هوش مصنوعی به وظایف مشابه است، ابن سینا نیز علاقمند به مقایسه فرایندهای درونی انسان و حیوانات برای رسیدن به خروجی‌های رفتاری مشابه بود.

ازنظر او، یکی از قابلیت‌های کلیدی تمایز انسان، درک کلیات است. درحالی که حیوانات فقط می‌توانند درمورد جزئیات فکر کنند (موارد خاصی که درست پیش روی آن‌ها است)، انسان‌ها می‌توانند از قواعد کلی استدلال کنند.

ابن سینا در کتاب النفس از مثال معروف باستانی درمورد گوسفندی صحبت می‌کند که با گرگی رو‌به‌رو می‌شود. او ادعا می‌کند درحالی‌که انسان‌ها به اصلی کلی استناد می‌کنند که «گرگ‌ها به‌طورکلی خطرناک هستند و حیوان خاصی که مقابل آن‌ها است، گرگ است، بنابراین باید فرار کرد»، حیوانات متفاوت فکر می‌کنند. آن‌ها از روی قانونی کلی استدلال نمی‌کنند، بلکه فقط گرگ را می‌بینند و می‌دانند باید فرار کنند. آن‌ها به‌جای استدلال کردن درمورد ویژگی‌های کلی گرگ‌ها، به جزئیات محدود می‌شوند.

تمایزی که ابن سینا بین روانشناسی انسان و حیوان قائل می‌شود، شباهت بالایی به تمایزی دارد که دانشمندان عصر جدید در ارتباط با هوش مصنوعی درحال بررسی آن هستند.

پژوهش‌های کنونی نشان می‌دهد شبکه‌های عصبی مصنوعی توانایی تعمیم‌پذیری ترکیبی سیستماتیک را ندارند. زبان‌شناسان و دانشمندان علوم شناختی از این اصطلاح برای توصیف انواع استنتاج‌هایی استفاده می‌کنند که از روی قواعد تعمیم‌یافته به دست می‌آیند. این روش یکی از راه‌های اصلی استدلال است که انسان‌ها در زندگی روزمره خود به کار می‌برند.

درحالی‌که انسان‌ها معانی انتزاعی را از دنباله‌ای از کلمات درمی‌یابند که سپس می‌توانند به شکل ایده‌های پیچیده‌تر ترکیب شوند، هوش مصنوعی درون مجموعه داده‌های آماری برای ورودی‌های داده خاص که با وظیفه خاصی مطابقت دارند، جستجو می‌کند.

تفاوت یاد شده تا حد زیادی محدودیت‌های هوش مصنوعی معاصر را توضیح می‌دهد. برای اینکه این تفاوت را در عمل ببینید، به آزمون‌های کپچا نگاه کنید که به منظور تمایز بین انسان‌ و ربات‌ به کار می‌روند و ربات‌ها نمی‌توانند آن‌ها را بخوانند.

تغییرات کافی تشخیص حروف را برای پیچیده‌ترین سیستم‌های مصنوعی دشوار می‌کند. علت آن است که سیستم فاقد ظرفیت ترکیبی برای تعمیم انتزاعی درمورد ویژگی‌های اصلی حروف است و نمی‌تواند آن را به نمونه کج و معوج تعمیم دهد.

این تفاوت بین شناخت انسان و شناخت مصنوعی به‌خوبی با توصیف ابن سینا از آنچه در مورد استدلال انسان منحصربه‌فرد است، منطبق است. او در کتاب الشفا توضیح می‌دهد چگونه موجود دارای خرد می‌آموزد چه چیزهایی مشترک هستند و چه چیزهایی مشترک نیستند و بنابراین ماهیت چیزهای مشترک را در انواع مختلف استخراج می‌کند.

ازنظر ابن سینا یکی از ویژگی‌های متمایز انسان درک کلیات است

ما انسان‌ها ویژگی‌های اساسی اشیاء را از ویژگی‌های کمتر ضروری جدا می‌کنیم تا به مفاهیم تعمیم‌یافته برسیم. سپس به کمک این مفاهیم استدلال می‌کنیم و آن‌ها را روی موارد مختلف اعمال می‌کنیم. به‌عنوان مثال، در کودکی یاد می‌گیریم ویژگی اصلی حرف ایکس را استخراج کنیم: این حرف از دو خط متقاطع تشکیل شده است. سپس تعمیمی کلی درمورد ویژگی‌های اصلی X انجام می‌دهیم تا به این نتیجه برسیم که همه X-ها از دو خط متقاطع تشکیل شده‌اند.

درنهایت با اعمال این تعمیم می‌توانیم X-ها را تشخیص دهیم. می‌دانیم دو خط متقاطع ویژگی‌های اصلی حرف X هستند و خطوط اضافی تصادفی و پیچ‌وخم‌ها در تصاویر کپچا این‌طور نیستند. این درحالی است که کامپیوتر نمی‌تواند استنباط کند تصویر نشان‌دهنده X است، مگر اینکه تصویر دقیقی از X یا چیزی که به اندازه کافی مشابه است، به آن داده شود.

خطوط اضافی و اشکال پیچ و تاب‌دار برای غیرقابل تشخیص شدن X کافی است، زیرا در مخزن بزرگ کامپیوتر از تصاویری که به‌عنوان X طبقه‌بندی شده‌اند، وجود ندارد.

به‌طور مشابه، اگر وظیفه‌ای مانند مورد گوسفند به شبکه عصبی مصنوعی سپرده شود، شبکه عصبی مصنوعی مانند انسان نتیجه‌گیری کلی نمی‌کند و درعوض مانند گوسفندان فکر می‌کند و به جزئیات محدود می‌شود.

 

یکی از تفاوت‌های اساسی بین گوسفند و شبکه عصبی مصنوعی در این است که شبکه عصبی مصنوعی به مخزن بسیار بزرگ‌تری از جزئیات به شکل مجموعه داده‌های جامع دسترسی دارد.

چیزی که یادگیری عمیق را در وظایف زبانی بسیار موفق می‌سازد، دسترسی به مجموعه داده‌های بزرگ با جزئیات زیاد به جای استدلال ازطریق تعمیم‌پذیری ترکیبی است.

معیار اصلی ابن سینا برای شخصیت (استدلال از روی کلیات) شباهت زیادی به تعمیم‌پذیری ترکیبی سیستماتیک دارد. این معیار می‌تواند استاندارد احتمالا قابل آزمایشی برای دارا بودن شخصیت ارائه دهد. تاکنون، هوش مصنوعی در این آزمایش بارها شکست خورده است.

آثار ابن سینا را به‌عنوان راه‌حل موضوع شخصیت‌داشتن هوش مصنوعی بپذیریم یا نه، روایت وی دریچه جدیدی برای حل مساله شخصیت هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که فرضیات گزارش‌های مبتنی‌بر آگاهی را به چالش می‌کشد.

اصول اخلاقی علمی اغلب با آخرین پژوهش‌ها، جدیدترین فناوری و هجوم مداوم داده‌ها پیوند خورده است. اما گاهی اوقات سؤالات آینده مستلزم بررسی دقیق گذشته است. نگاهی به تاریخ به ما این امکان را می‌دهد که فراتر از تصورات و پیش‌فرض‌های زمانه خود به موضوع بنگریم و ممکن است از بن‌بست‌های کنونی رهایی یابیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • آنچه ابن سینا می‌تواند در مورد هوش مصنوعی به ما بیاموزد
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند