Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از آنجایی که کار پلیس هیچ گاه تعطیل بردار نیست و در هنگام وقوع بلایای طبیعی نیروی انتظامی حضور پررنگ تری در کنار مردم دارد بنابراین کارکنان فرماندهی انتظامی استان بلافاصله بعد از وقوع زلزله در کنار آسیب دیدگان قرار گرفته و تامین امنیت جان و مال مردم را به صورت کامل بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای مدیریت ترافیک منتهی به مناطق زلزله زده اندیکا انجام شده و با تدابیر اندیشیده شده و حضور پلیس کوچکترین مشکل در زمینه تردد و تحویل کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان از زلزله بوجود نیامده است.

سردار صالحی با بیان اینکه با تمام توان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از درد و آلام مردم زلزله زده را کاهش دهیم، تصریح کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان با مشارکت خیرین و جمعیت پیشرفت عدالت استان محموله بزرگ کمک‌های غیر نقدی را به مناطق زلزله زده ارسال کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: این محموله شامل ۶۰۰ تخته پتو،۴ هزار کنسرو لوبیا و ماهی، یک هزارجفت کفش مردانه، یک هزار جفت کفش بچه گانه، یک هزار جفت کفش زنانه، ۳۰۰ تخته زیلو، ۲ هزار عدد روغن مایع، ۲ هزار تاید لباسشویی،۲ هزار  عدد مایع ظرفشویی، ۵۰۰ کیلو عدس، لوازم دارویی به مقدار کافی، ۵۰ عدد کیسه برنج محلی و اسباب بازی کودکانه برای ۳۰۰ کودک بوده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین لرزه خدمات رسانی زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟