Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:11:47 GMT

و بالاخره اولین ال‌کلاسیکوی ادن هازارد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۲۲۳

لیست رئال مادرید برای دیدار برابر بارسلونا منتشر شد که نام ادن هازارد نیز در آن مشاهده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، فردا در یکی از جذاب ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ میزبان رئال مادرید خواهد بود؛ دیدار حساس ال‌کلاسیکو که بعد از سال ها لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را به خود نمی بیند اما قطعاً بازهم از جذابیت خاص و منحصر به فردی برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بارسلونا در حال حاضر با 15 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته، در حالی که رئال مادرید 17 امتیازی رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است؛ در واقع همین فشردگی بر حساسیت مسابقه فردا اضافه خواهد کرد چراکه پیروزی بارسا می‌تواند باعث پیشی گرفتن این تیم از رقیب سنتی خود شود و از طرف دیگر شاگردان کارلو آنچلوتی نیز با کسب سه امتیاز علاوه بر اثبات خود به عنوان مدعی قهرمانی، فاصله را با بلوگرانا به پنج امتیاز افزایش خواهند داد.

 

در همین راستا لحظاتی پیش لیست رئال مادرید برای دیدار حساس فردا مقابل بارسلونا منتشر شد؛ همانطور که پیش‌بینی می‌شد نام ادن هازارد در این لیست مشاهده می شود و حالا می‌توان گفت که ستاره بلژیکی طلسم بزرگش را شکسته و می‌تواند اولین ال‌کلاسیکوی خود را تجربه کند. همچنین دنی کارواخال نیز به مرز آمادگی رسیده و مشکلی برای همراهی کهکشانی‌ها نخواهد داشت. از طرف دیگر ایسکو، لوکا یوویچ، گرت بیل و دنی سبایوس غایبان رئال در ال‌کلاسیکو خواهند بود.

 

 

رئال مادرید ادن هازارد بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد بارسلونا رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم

دیدار برگشت ال کلاسیکوی 2011/12 لالیگا در تاریخ 21 آوریل در نیوکمپ برگزار شد که درخشش کریستیانو رونالدو باعث شد مادریدی ها با برد بندر بارسلونا را ترک کنند.

دانلود (53.3MB)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی لامین یامال؛ بارسلونا 3-1 رئال مادرید را می‌برد / عکس
  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم