Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@11:53:39 GMT

لبنان یکی از 13 حریفی که ایران را شکست داده است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۲۲۷

در حالی به ماه آبان رسیده ایم که تیم ملی فوتبال کشورمان در این ماه در مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم های فوتبال لبنان و سوریه خواهد رفت

تیم ملی فوتبال در حالی این ماه به مصاف تیم فوتبال لبنان خواهد رفت که قبلا در مسابقات مقدماتی جام جهانی برابر لبنان یک بار شکست خورده ایم.

به گزارش طرفداری، در تاریخ مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی، تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم های کمی بازنده شده است، اولین تیمی که ایران برابرش بازنده شده، تیم ملی فوتبال سوریه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هایی که برابر ایران برنده شده اند عبارت هستند از (عدد ذکر شده کنار تیم ها، سالی است که این تیم ها مقابل ایران برنده شده اند):

سوریه: 1974

استرالیا: 1974

چین: 1990

کره جنوبی: 1994

عربستان: 1994، 1998، 2010

عراق: 1994

قطر: 1998

ژاپن: 1998 و 2006

بحرین: 2002

ایرلند: 2002

اردن: 2006

لبنان: 2014

ازبکستان: 2014

البته تیم لبنان که برابر تیم ملی فوتبال کشورمان در مقدماتی جام جهانی 2014 با نتیجه 1-0 در بازی رفت برنده شد، در بازی برگشت طی یک دیدار خوب از جانب تیم ملی فوتبال کشورمان بازنده شد و ایران به یک قدمی صعود از جام جهانی 2014 رفت و در نهایت با برد برابر کره جنوبی در خانه حریف به مسابقات فوتبال جام جهانی صعود کردیم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کشورمان مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

ساعت برگزاری دو دیدار باقی‌مانده تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود، این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ادعای جالب سرپرست سابق تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • چه کسی دیوید تیلور را شکست داد ؟
  • مصرف نمک و شکر در ایران ۴ برابر استاندارد جهانی
  • عکس| نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • قاتل دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان
  • شکست عجیب دیوید تیلور مقابل حریفی گمنام
  • شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول