Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:09:19 GMT

پنج انتصاب جدید در شهرداری تهران انجام شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۲۴۱

پنج انتصاب جدید در شهرداری تهران انجام شد

به گزارش روز شنبه شهرداری تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکامی جداگانه روسای سه سازمان شهرداری تهران را منصوب کرد.

شهردار تهران محمدمهدی عزیزی را به عنوان سرپرست سازمان پسماند شهرداری تهران منصوب کرد و به این ترتیب عزیزی جایگزین صدرالدین علیپور شد.

زاکانی همچنین امیرحاجی نورمحمدی معاون پیشین بهداشت و پیشگیری شرکت شهر سالم را به عنوان سرپرست شرکت شهر سالم منصوب کرد تا نورمحمدی جایگزین چوبینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در حکمی دیگر رضا صیادی مشاور رئیس اسبق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشاور عالی رسانه و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات را به عنوان سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری تهران منصوب کرد.

از سوی دیگر مجید شاکری مشاور سابق فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حکم شهردار تهران به عنوان مشاور ایثارگران زاکانی منصوب شد.

این در حالی است که محمدعلی الفت پور از سوی شهردار تهران به عنوان مسئول مرکز نوسازی و تحول اداری این نهاد منصوب شد.

الفت پور دارای دکترای حقوق عمومی از دانشکاه علامه طباطبایی بوده و معاون پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه دارد.

همچنین پژوهش در حوزه مبارزه با فساد و ناکارآمدی سیستمی به خصوص در حوزه‌های شفافیت، تعارض منافع، انحصار و سلامت اداری نیز در سوابق وی وجود دارد.  

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران علیرضا زاکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران علیرضا زاکانی شهرداری تهران شهر تهران علیرضا زاکانی شهرداری تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو

به گزارش خبرآنلاین، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای ورود واگن‌های مترو به کشور تأکید کرد: موضوع تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی‌ها به صورت جهادی انجام شود.

ایسنا در خبری نوشت: مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح دستور جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: در ابتدای این جلسه گزارشی از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با اقداماتشان در ایام عید نوروز، ماه مبارک رمضان و عید فطر ارائه خواهد شد.

وی افزود: پس از ارائه این گزارش، مجمع عمومی شرکت واحد نیز برگزار خواهد شد؛ چرا که مدت‌زمان بازرس آن به پایان رسیده و باید بازرس جدید انتخاب شود. پس از آن نیز در مورد بهای خدمات استفاده از معابر شهری بحث و گفت‌وگو و تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: کمیسیون نامگذاری نیز در این جلسه علاوه بر چند نامگذاری جدید، یک طرح دو فوریتی را نیز ارائه کرده که مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای اظهاراتش درباره ورود واگن های جدید مترو به کشور گفت: ما موضع‌گیری خاصی نداریم تنها می‌گوییم که به درد مردم برسید و موضوع تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی‌ها به صورت جهادی انجام شود. بی‌تردید این بحث موضوعی نیست که دو تا سه ماه بماند. اگر متخصص ندارند باید کمک بگیرند. ما مخلص همه آنها هستیم.

وی افزود: بحث ما این است که هر یک روز که موضوع به تأخیر بیفتد مردم از داشتن یک‌هزار واگن عقب می‌مانند و این مشخص نیست به نفع کیست. اگر اشکال از ماست بیایند رفع کنند. در این شرایط نباید اداری پیش رفت و بعد اعلام شود نمی‌شود و موضوع بماند. جزئیات را ما و آنها می‌دانیم. موضوع کارشناس است و مترو کارشناس این مساله است. البته از شرکتی خارج از مترو هم کمک می‌گرفتند. ما نمی‌خواهیم اسراف و بریز و بپاش اضافی صورت بگیرد. اگر تقصیر ماست ما را فلک کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895774

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم
  • زاکانی: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد
  • با حکم رهبر انقلاب انجام شد؛ انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به‌سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران
  • هیچ زمینی در شهرداری خام فروخته نمی‌شود
  • سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد