Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:02:54 GMT

هراس رئال از نقیصه بزرگ کارلتو برابر بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۳۵۸

هراس رئال از نقیصه بزرگ کارلتو برابر بارسلونا

دو پیروزی و سه باخت حاصل تجربه کارلو آنچلوتی در مقطع اول و در تقابل با بارسلونا بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فردا عصر ششمین ال کلاسیکوی  کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه رئال مادرید خواهد بود. کارلو آنچلوتی البته اولین بار در سال 2004 روی نیمکت میلان با بارسلونا روبرو شد و به دشواری در ایتالیا به برتری دست یاف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بارسلونا دو سال بعد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان انتقام گرفت و با راهیابی به دیدار نهایی و شکست تیم آرسنال در مسابقه فینال به عنوان قهرمانی اروپا نیز دست یافت.

 

 

اما روی نیمکت رئال مادرید هم اوضاع چندان خوب نبوده است. در فصل 2014-13 هر دو ال کلاسیکو به سود بارسلونا به اتمام رسیده و رئال مادرید با کارلو آنچلوتی در راه کسب عنوان قهرمانی لالیگا ناکام ماند. اما اولین پیروزی این سرمربی ایتالیایی برابر بارسلونا توام با فتح یک جام بود. رئال مادرید در فینال کوپا دل ری سال 2014 با نتیجه 1-2 و با گل به یادماندنی گرت بیل از سد بارسلونا گذشت و در نهایت به مقام قهرمانی دست یافت.

 

دومین برد آنچلوتی در ال کلاسیکو در فصل 15-2014 و در برنابئو رقم خورد. بارسلونا با گل دقایق ابتدایی نیمار از حریف پیش افتاد، اما رئال مادرید با گل های رونالدو ، په په و کریم بنزما به پیروزی رسید. اما در ال کلاسیکوی برگشت بارسلونا با گل های جرمی متئو و لوئیس سوارز به برتری دست یافت. کارلتو تا به حال روی نیمکت رئال مادرید در استادیوم نوکمپ به پیروزی نرسیده و این سرمربی باتجربه به دنبال تغییر این روند در مسابقه فردا عصر است.

کارلو آنچلوتی (سرمربی) رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بارسلونا کارلو آنچلوتی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رئال مادرید در ال‌کلاسیکوها؛ کارلتو در یک‌قدمی جام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این تقابل پرگل و تماشایی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید با این برد ۸۱ امتیازی شد تا اختلافش با بارسلونا ۱۱ امتیازی شود و عملا مهری بر قهرمانی خود در لالیگا بکوبد.

در این مسابقه بارسلونا خیلی زود و با ضربه سر کریستینسن در دقیقه ۶ گل اول را به ثمر رساند ولی رئال مادرید توانست با درخشش لوکاس واسکز یک پنالتی بدست آورد و وینیسیوس در دقیقه ۱۸ گل تساوی را به ثمر رساند.بازی تا دقایق ۶۰ کاملا مساوی پیش می‌رفت که تعویض‌های ژاوی روند مسابقه را برای بارسلونا عوض کرد. تعویض لواندوفسکی و آمدن بازیکنانی مثل فلیکس و تورس و ماندن بازیکنی مثل یامال باعث شد تا گل دوم بارسلونا به ثمر برسد.

گل دوم بارسلونا روی اشتباه مدافعان رئال و توسط فرمین لوپز در دقیقه ۶۹ به ثمر رسید. پس از گل، این بار همه چیز با تعویض‌های آنچلوتی عوض شد. رئال مادرید تشنه گلزنی شد و توانست با یک بازی برتر در دقایق پایانی و گل‌های واسکز ۷۳ و بلینگام ۱+۹۰ به برتری دست یابد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898112

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • هت‌تریک رئال مادرید در ال‌کلاسیکوها؛ کارلتو در یک‌قدمی جام
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو