Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:34:51 GMT

صادقی: فرهاد مجیدی به بازیکنان جوان اعتماد دارد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۵۱۳

صادقی: فرهاد مجیدی به بازیکنان جوان اعتماد دارد

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال امیدوار است بتواند با اعتماد فرهاد مجیدی در ترکیب تیم جدیدش نمایش خوبی داشته باشد.

 

به گزارش ورزش سه، استقلال دیدار اول مقابل هوادار را با برد پشت سر گذاشت امیر علی صادقی در این مورد به خبرنگار ما گفت: هر جور شده بود باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم. به امید خدا تیم ما رفته رفته بهتر می شود و مطمئنا اینگونه نمی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته اول کمی ناهماهنگ بودیم ولی باید حتماً پیروز می‌شدیم که این اتفاق افتاد.


این بازیکن در مورد دیدار با سبزپوشان اصفهان در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد: برنامه های تاکتیکی خوبی برای این دیدار داریم و تمرینات مناسبی انجام دادیم. به هدف برد میرویم. بازی خارج از خانه است و هر چه جلوتر می رویم بازی هایمان سخت تر می شود ولی باید هر طور شده دست پر برگردیم.


وی که به دلیل عملکردش در مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال جزو استعداد های برتر آسیا قرار گرفته در این باره توضیح داد: این خبر را از شما دارم میشنوم و خیلی خوشحالم. لطف خدا شامل حالم شده. هرجا رفتم تلاش کردم به خوبی کار و پیشرفت کنم تا همه نزدیکانم را سربلند کنم و همه خوشحال شوند،خوب کار کردن وظیفه من است.


هافبک استقلال در مورد انتقاداتی که به او و حسین زاده زمانی که به استقلال آمدند می شد ولی الان برعکسش را ثابت کردند گفت: لطف خدا است که ما خوب کار کردیم. آقا فرهاد به من اعتماد کرد و به استقلال آمدیم و توانستیم جواب اعتمادش را بدهیم. به نظر من الان همه به ما اعتماد کردند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و تا آخر همین طور خوب کار کنیم و در نهایت استقلال قهرمان شود.


وی در خصوص اعتقاد فرهاد مجیدی به جوان‌ها عنوان کرد: آقای مجیدی به بازیکنان جوان اعتقاد دارد و این نکته خیلی خوب و باعث خوشحالی است انشاالله که بتوانیم لطفش را جبران کنیم.


صادقی در پایان در مورد علت غیبت حضورش در تیم ملی امید افزود: آقای مهدوی کیا و مجیدی با هم هماهنگ کردند که من بعد از بازی با ذوب‌آهن به اردوی تیم ملی امید اضافه شوم و بعد از این دیدار مستقیم به تاجیکستان می‌روم. تیم امید شرایط خیلی خوبی دارد و از همه مهمتر آقای مهدوی کیا و کادر با دانشش بالا سر این تیم هستند. امیدوارم صعود و به المپیک را پیدا کنیم.

امیرعلی صادقی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرعلی صادقی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟

استقلال برای حفظ صدرنشینی، شگفتی‌ساز لیگ برتر بیست و سوم را پیش رو دارد...

طرفداری | تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی از شمس آذر پذیرایی می‌کند.

تنها تقابل تاریخ دو تیم به بازی رفت نیم‌فصل اول لیگ برتر بیست و سوم برمی‌گردد؛ جایی که تیم تازه صعود کرده شمس آذر موفق شد استقلال را متوقف کند. شاگردان سعید دقیقی یکی از شگفتی‌سازان فصل جاری کنار ملوان بوده‌اند. شمس آذر در حال حاضر بالاتر از تیم‌هایی مانند ذوب آهن و فولاد خوزستان در رتبه هفتم جدول قرار دارد. از سوی دیگر استقلال برای حفظ صدرنشینی فقط و فقط به پیروزی فکر می‌کند، چرا که پرسپولیس رقیب سنتی را در یک امتیازی خود می‌بیند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: استقلال - شمس آذر

تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه 31 فروردین 1403؛ ساعت 18:00

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: وحید کاظمی | کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و عبدالنبی پورخلف | ناظر: حسن کامرانی فر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد