Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شریفی، شهردار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ۴ سال است به عنوان شهردار این شهرستان در حال فعالیت هستم، گفت: تاکنون همه حقوق و بیمه پرسنل شهرداری هرماه پرداخت شده است.

او درخصوص خبری که در روز‌های اخیر مبنی بر دریافت نکردن ۱۱ ماه حقوق کارگران شهرداری و فروش وسایل خانه خود که در فضای مجازی منتشر شده بود، بیان کرد: حقوق کارکنان شهرداری هرماه پرداخت می‌شود و این ۱۱ ماه حقوق معوقه مربوط به تاخیر در پرداخت چند روزه حقوق‌ها در هر ماه و مربوط به سال‌های قبل از ۱۳۹۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی اظهار داشت: حقوق‌های معوقه در سال‌های قبل ۱۴ ماه به تعداد ۴۵۰ کارگر بود که با پیگیری‌های انجام شده ۳ ماه از حقوق‌های معوقه این کارکنان پرداخت شده و برای پرداخت ۱۱ ماه دیگر نیز جلساتی با شورای شهر اندیمشک برگزار و امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده و همچنین پیگیری و تلاش‌های فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس و روی کار آمدن دولت جدید این مشکل را هرچه زودتر برطرف کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت حقوق کارگران شهرداری ۱۱ ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برقراری سختی کار در حقوق کارگران استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟
  • نشست «باید از حقوق کارگران دفاع کرد»
  • پیگیری برقراری سختی کار در حقوق کارگران استان سمنان
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند+فیلم