Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@11:15:11 GMT

چهارقلوی مشهدی زیر چتر حمایت امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۸۳۳

چهارقلوی مشهدی زیر چتر حمایت امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، با دستور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین احمد مروی، چهارقلوهای تازه متولد شده پاکبان مشهدی از حمایت ویژه آستان قدس رضوی برخوردار شدند و علاوه بر تامین هزینه‌ بیمارستان و سایر هزینه‌های جاری این نوزادان به‌ مدت یکسال، هزینه تامین مسکن این خانواده به مدت سه سال نیز تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ چهارقلوهای مادر ۲۹ ساله مشهدی، شامل یک دختر و سه پسر، شب گذشته در بیمارستان سینای مشهد متولد شدند و طبق اعلام مسئولان بیمارستان، حال عمومی آن‌ها خوب است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب نماد نوروزی ویژه استقبال از زائران در فرودگاه بین‌المللی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ و به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نماد نوروزی ویژه استقبال از زائران طراحی و در فرودگاه بین‌المللی شهیدهاشمی‌نژاد مشهد نصب شد.

این المان استقبال از بهار با محور طرح پوستر «آرام جان‌ها» مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و حال و هوای بهار و حرم مطهر رضوی همچون نمای صحن انقلاب اسلامی در این مؤسسه به صورت حجمی و با بهره‌گیری از نور نئون در ابعاد 9 در 3 متر طراحی و ساخته شده است.

این المان نوروزی در آستانه  نوروز و ماه مبارک رمضان در سالن فرودگاه مشهد نصب شده است تا مسافران به ویژه زائران امکان فرصت بیشتری برای دیدن آن و حتی گرفتن عکس یادگاری مقابلش داشته باشند.

همچنین گروه‌های سرود نوجوان مؤسسه در کنار آن به اجرای زنده سرودهای رضوی در استقبال از زائران خواهند پرداخت.

مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با محو مکتب هنر رضوی فعالیت می‌کند و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 تدارک دیده است که بخش عمده آن‌ها با محور

استقبال از زائران حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی مشهدی جان چهار نفر را نجات داد
  • تامین نیازهای دارویی تا انتهای اردیبهشت‌ماه
  • تهیه و توزیع ۸هزار بسته کمک معیشتی در مشهد
  • ۸۰ درصد متکدیان اطراف حرم مشهدی نیستند/ برگزاری پویش مشهد مهربان
  • ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان جشنواره هنری استقبال از بهار مشهدی هستند
  • برگزاری مسابقه بزرگ «امام رضایی شو» به همت آستان قدس رضوی
  • نصب نماد نوروزی ویژه استقبال از زائران در فرودگاه بین‌المللی مشهد
  • زایمان موفق مادر مبتلا به التهاب درون شامه قلب، در مشهد
  • مراقبت از نوزاد رها شده مشهدی در بیمارستان ادامه دارد
  • تلاش می‌کنیم چهره مشهد را به چهره‌ای قدسی تبدیل کنیم