Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، چندی پیش مأموران پلیس آگاهی تهران در جریان گشت زنی در محدوده جنوب شرقی تهران با خودروی پژو پرشیا سفیدرنگی مواجه شدند که فاقد پلاک بود. مأموران با مشکوک شدن به خودور و سرنشین آن که مرد جوانی بود دستور ایست صادر کردند.

راننده جوان با سرعت به مسیر خود ادامه داد و درجریان فرار از دست پلیس با چند خودروی عبوری در اتوبان آزادگان نیز برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نهایت مأموران پلیس آگاهی موفق شدند درجریان عملیات تعقیب و گریز لاستیک خودروی پژو را مورد اصابت گلوله قرار دهند. خودروی پژو نیز پس از منحرف شدن از مسیر اصلی پس از برخورد با خودروی رهگذر متوقف شد و مأموران متهم را قبل از اینکه با پای پیاده فرار کند دستگیر کردند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس اخبار حوادث پلیس آگاهی تهران بزرگ سرقت سارق دستگیری متهم خودروی سرقتی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت بهاره رهنما بازار آزاد دنیا جهانبخت در اینستاگرام فال همسر سپهر حیدری مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیری مسلحانه در اتوبان صدر تهران +فیلم

پلیس آگاهی تهران در واکنش به ویدیوی زورگیری در اتوبان صدر تهران، آن را تایید ولی اعلام کرد: سرقت مسلحانه نبوده است.

به گزارش مشرق، صبح امروز انتشار ویدئویی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و سرقت مسلحانه در اتوبان صدر تهران با حواشی مختلفی همراه بود برخی آن را ویدئویی حقیقی و برخی غیر واقعی اعلام کردند.

ماجرای این ویدئو از پلیس آگاهی تهران پیگیری شد که این پلیس انجام زورگیری در این اتوبان را تأیید ولی مسلحانه بودن آن را رد و اعلام کرد: اطلاعات تکمیلی درباره این موضوع به زودی اعلام می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری پس از ۶ سال در اصفهان
  • دستگیری قاتل فراری در اصفهان
  • ارتکاب قتل در خانه مجردی
  • قاتل فراری در اصفهان پس از ۶ سال دستگیر شد
  • زورگیری مسلحانه در اتوبان صدر تهران +فیلم
  • دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در اراک
  • دستگیری ۱۲ محکوم متواری در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم تریاک از یک خودروی سواری در کاشان
  • قتل ۳ عضو یک خانواده با شلیک گلوله
  • عامل قتل رفسنجان در بم دستگیر شد