Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امشب در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه خدمت صادقانه و شایسته به مردم دارالمومنین را دنبال می‌کنم اظهار کرد: هر آنچه رئیس جمهور در حکم استانداری فرمودند سرلوحه کاری بنده است.

وی با اشاره به اینکه ما مسائل و مشکلات بسیاری داریم و باید برای توسعه همه‌جانبه استان تلاش کنیم افزود: در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی تلاش خود را باید بکار گیریم اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه به شکل ویژه به مسائل اقتصادی توجه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های متمادی رفع موانع تولید را مطرح کردند تصریح کرد: مهمترین مسأله موضوع واحدهایی است که به صورت نیمه‌راکد و یا ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند و باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به مدار تولید و توان حداکثری بازگردند.

وی با بیان اینکه در عرصه کشاورزی، معدن، گردشگری توان بهره‌وری را افزایش دهیم ادامه داد:  در عرصه کشاورزی با توجه به وضعیت خشکسالی با کمبود آب مواجه هستیم و باید نوع کشت و الگوی آن را تغییر دهیم.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌های دیگران باید شیوه کشت خود را اصلاح و به سمت شیوه‌های نوین پیش ببریم و زمینه صادرات را فراهم کنیم و در حوزه معدنی از ظرفیت‌های خود بهره ببریم.

وی با بیان اینکه در کنار همه این موارد، حضور تعدادی از وزاری همدانی در دولت سیزدهم است که یاری‌گر ما هستند گفت: نمایندکان مردم در مجلس شورای اسلامی اثرگذاری بالایی در کشور دارند و ما به نفع استان از آنها استفاده خواهیم کرد.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه همه فعالیت‌های ما در عرصه‌های مختلف باید پیوست فرهنگی داشته باشد اظهار کرد: همکاران بنده افرادی هستند که روحیه انقلابی داشته باشند و کارآمدی برای تحقق اهداف انقلاب را داشته باشد.

انتهای پیام/89040/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسائل اقتصادی الگوی کشت کشاورزی توجه به اشتغال قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران همدان، پیشگامان گمنام عرصه نیکوکاری و کمک به نیازمندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مشارکت خیران همدانی  در امور خیریه در برخی ماه ها از جمله ماه مبارک رمضان بیش از گذشته تبلور می یابد چون در این ماه سفره مهمانی خداوند گشوده است و قطعا کمک به نیازمندان و مددجویان از اجر و ثواب مضاعفی برخوردار می شود.

خیران استان همدان در حوزه مختلف از جمله مدرسه سازی، ارتقای سلامت جامعه، مسجدسازی، کمک به نیازمندان، آزادسازی زندانیان و مددجویان بهزیستی اقدامات شاخص و ارزشمندی را به ثبت رسانده و نام خود را برای همیشه در قلب های مردم این خطه به یادگار گذاشته اند.

هفتم فروردین به عنوان روز تکریم از خیران نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • خیران همدان، پیشگامان گمنام عرصه نیکوکاری و کمک به نیازمندان
  • توجه به بایسته های مشارکت مردم در عرصه جهش تولید
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند