Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری پیشین جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که مدعیان اسلامیت را با ترازوی اخلاق باید سنجید، اظهار کرد: در آیین پیامبر اسلام(ص)، قدرت در خدمت ‎اخلاق بود نه آن‌که اخلاق و دین، ‎نردبان قدرت شوند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری پیشین جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص)، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏به اوج رساندن زیبایی‌های اخلاقی، هدف اصلی پیامبر(ص) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفو فراگیر او، عامل فتح پایدار و رحمت گسترده‌اش موجب جذب حتی مخالفان گردید. در آیین او، قدرت در خدمت ‎اخلاق بود نه آن‌که اخلاق و دین، ‎نردبان قدرت شوند.

‏در نگاه پیامبر، هدف وسیله را توجیه نمی‌کرد؛ عدالت‌خواهی مجوز سلب آزادی نبود و ادعای حق‌طلبی، راه تندخوئی و قانون‌شکنی را نمی‌گشود. او که در برابر ستمگران شجاعانه به جهاد می‌ایستاد، همواره در برابر حقوق مردم، سر تواضع فرو می‌آورد.

مدعیان اسلامیت را با ترازوی اخلاق باید سنجید.

‏نظام اسلامی ما، در هر گام باید جلوه درخشان‌تری از اخلاق محمدی(ص) را به جهانیان نشان دهد. امسال و هر سال، ‎میلاد پیامبر(ص) را با بهره‌ای نو از اخلاق جشن بگیریم.»

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات جمهوری اسلامی در اسرائیل سبب آزادی قدس خواهد شد

ماموستا عبدالرحمن محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه «وعده صادق» مسئولان نظام محقق شد اظهار داشت: آن لحظه غرورآفرین و لحظه‌ای که دل همه مسلمانان و مستضعفان به ویژه دل خانواده شهدا، مبارزان و مجاهدان فلسطینی و همه مردم منطقه را شاد کرد فرا رسید و با غرش غرورآفرین پهپادها و موشک‌های نظام جمهوری اسلامی به قلب سیاه کیان خونخوار صهیونیستی، عظمت و مجد و قدرت اسلام و جمهوری اسلامی برای تمامی جهانیان آشکار شده و به نمایش گذارده شد.

وی افزود: لحظه‌ای بسیار مبارک که حتی دشمنان نیز هرگز انتظار چنین حمله و قدرت بسیار عظیم را نداشتند و تمام جهان با حیرت به این همه توانایی و قدرت نگاه کردند. آنان گمان می‌کردند که با دخالت آمریکا و کشورهای غربی مثل فرانسه و انگلیس و دیگر اقمار استکبار جهانی، نظام اسلامی ایران از آن انتقامی که وعده داده بود دست خواهد کشید و رژیم و کیان صهیونیستی و این ولد نامشروع استکبار جهانی در منطقه، به جنایتکاری خود ادامه خواهد داد.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه گفت: این در حالی است که همگان شاهد این همه ارعاب و تبلیغات دشمن برای ناامیدی مردم بودند اما غرش اقتدار امیدآفرین سبب شد که قلب کیان صهیونیستی بلرزد و صحنه‌ غرورآفرین این بود که موشک‌های جمهوری اسلامی از بالای مسجدالاقصی می‌گذشتند و به قلب کفر زده شدند.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه گفت: بی‌شک این اقدامات جمهوری اسلامی در اسرائیل سبب آزادی قدس خواهد شد و به زودی شاهد خواهیم بود که این لکه ننگین و این غده سرطانی از پیکره امت اسلامی زدوده خواهد شد و این روز بسیار نزدیک است.

وی بیان کرد: بر این اساس، نیروهای مسلح کشورمان یک نمایش بسیار مبارک از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • ایران می‌تواند موقعیت‌های عملیاتی اسرائیل را از کار بیندازد
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • شگفتی اپوزیسیون از قدرت بازدارندگی ایران در فصل نوین جهانی (+فیلم)
  • اقدامات جمهوری اسلامی در اسرائیل سبب آزادی قدس خواهد شد
  • ابعاد مهم گفته نشده از عملیات «وعده صادق»
  • رستمی: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده چرخش قدرت در جهان معاصر است
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق