Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@07:55:50 GMT

روحانی: مدعیان اسلامیت را با ترازوی اخلاق باید سنجید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۹۶۷

روحانی: مدعیان اسلامیت را با ترازوی اخلاق باید سنجید

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری پیشین جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص)، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏به اوج رساندن زیبایی‌های اخلاقی، هدف اصلی پیامبر(ص) بود. عفو فراگیر او، عامل فتح پایدار و رحمت گسترده‌اش موجب جذب حتی مخالفان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین او، قدرت در خدمت ‎اخلاق بود نه آن‌که اخلاق و دین، ‎نردبان قدرت شوند.

‏در نگاه پیامبر، هدف وسیله را توجیه نمی‌کرد؛ عدالت‌خواهی مجوز سلب آزادی نبود و ادعای حق‌طلبی، راه تندخوئی و قانون‌شکنی را نمی‌گشود. او که در برابر ستمگران شجاعانه به جهاد می‌ایستاد، همواره در برابر حقوق مردم، سر تواضع فرو می‌آورد.

مدعیان اسلامیت را با ترازوی اخلاق باید سنجید.

‏نظام اسلامی ما، در هر گام باید جلوه درخشان‌تری از اخلاق محمدی(ص) را به جهانیان نشان دهد. امسال و هر سال، ‎میلاد پیامبر(ص) را با بهره‌ای نو از اخلاق جشن بگیریم.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • روایتگری آشکار از قدرت فزاینده ایران
  • وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!