Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@04:48:06 GMT

تلخ تر از سیلی به چهره سردار !

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۹۸۴

خبرگزاری آریا-  اگر ندیده بودم و در رکابش نجنگیده بودم باید مثل بقیه تماشا می کردم. دیوار امنیتی که خرم با جوانیش تا به امروز پایش ایستاده، باید تماشا کنید.

سیلی که به صورت خُرم خورد، گرچه تلخ است، تلخ تر این است بدون شناخت خرم بر او تاختند. اگر ندیده بودم و در رکابش نجنگیده بودم باید مثل بقیه تماشا می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوار امنیتی که خرم با جوانیش تا به امروز پایش ایستاده، باید تماشا کنید. مرزهای شمال غرب کشور که با اقتدار حفاظت می گردد روزی زیر گام های او با درایت وهدایت اوشکل گرفت. رسیدیم به قله کُترال، سال 90صلابت و برق شوق چشمانش را باصورت سوخته ی نبرد سنگین روز عملیات را هرگز فراموش نمی کنم. سرخی صورتش در برف سنگین زمستان، حُجب همراه با وقارش، سکوت همراه با یقینش، شجاعت همراه با بی ادعایی اش، و این لیست تمامی ندارد...
تا دستی از سر ناآگاهی برصورتش نواخت و او مردانه بخشید، چون راه طولانی در پیش دارد.
خدا او را از اسارت تکفیری ها حفظ کرد تا آبروداری کند برای مردم با آبرویش.
خرم عزیز! سنگر همان سنگر است، تیرها فرق کرده اورا ببخش.
 خدا به آبرویت بیفزاید...

رستمعلی رفیعی آتانی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرم رفیعی آتانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در راستای رصد و پایش مزارع گندم و مبارزه با آفت سن مادری، مدیر مسئول تولیدات گیاهی ومسئول حفظ نباتات شهرستان از مزارع گندم و جو بخش بهمن ودهستان فراغه بازدید نمودند.   با توجه به ریزش و تراکم سن مادری در بعضی از مزارع، توصیه‌های لازم جهت سم پاشی و مقابله با این آفت، صورت پذیرفت.   گفتنی است رصد و پایش مزارع گندم شهرستان ابرکوه توسط کارشناسان جهادکشاورزی به صورت مستمر در جریان است و تاکنون مبارزه باسن گندم دربیش از ۵۰هکتار از مزارع گندم شهرستان، انجام شده است.   شهرستان ابرکوه دارای بیش از ۳۵۰۰هکتار سطح زیر کشت محصول گندم وجو می‌باشد.

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • سیلی در استان فارس رخ نداده است
  • حمایت سلبریتی‌ها از سیلی به یک متجاوز
  • سیلی محکمی به گوش رژیم جعلی اسرائیل زدیم
  • ببینید | برنامه محفل و سال‌نو شبکه سه در صدر توجه مردم
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه
  • ما که جنگی نکرده‌ایم هنوز / هرچه که‌ دیده‌اید تمرین بود+ فیلم