Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@12:44:15 GMT

خروج قطار باری از ریل در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۹۹۰

صراط:

خدایار طالبی از انحراف قطار باری در سوادکوه خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشته است.

به گزارش ایسنا ، وی گفت: ۴ واگن از قطار باری که بدون بار بوده، در محدوده سرخ‌آباد و ورسک از روی ریل منحرف شد.

مدیرکل راه‌آهن شمال ادامه داد: نیرو‌های امدادی مشغول فعالیت هستند تا قطار به ریل برگردد.

طالبی گفت: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، قطار‌های مسافربری با تاخیر حرکت می‌کنند و به مسافران نیز اطلاع‌رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: زمان تقریبی بازگشایی مسیر ریلی در محور سوادکوه حدودا ۲ ساعت برآورد شده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال درباره علت حادثه خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سوادکوه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد

سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان صبح امروز در نشست تبیین چشم‌انداز و برنامه عملیاتی سال جاری با اشاره به اهمیت حدنگاری و نقش صدور اسناد مالکیت در مدیریت زمین و رشد اقتصادی، به تشریح تمهیدات این اداره کل جهت تسریع در پیشبرد حدنگاری پرداخت.

وی افزود: یکی از موانع پیشبرد حدنگاری بویژه در حوزه اراضی کشاورزی، ابهامات و گره‌های ذهنی مالکین در خصوص احتمال قطع یارانه یا اخذ مالیات در صورت اخذ سند است و باید با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها، این اطمینان خاطر ایجاد شود که سنددار شدن اراضی کشاورزی نه تنها موجب متضرر شدن افراد نمی‌شود بلکه مزایایی از قبیل امکان بهره‌مندی از تسهیلات بانکی را فراهم می‌کند و افزایش ارزش اقتصادی املاک را در پی دارد.

عضو شورای قضایی استان کرمان گفت: تا پیش از این حدنصاب‌های قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی مصوب ۱۳۸۵ که صدور اسناد مالکیت را منوط به دارا بودن مساحت خاصی اعلام کرده بود مانع عظیمی بر سر راه حدنگاری کشاورزی بود که مصوبات قرارگاه ملی حدنگاری و شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان با استناد متقن به اسناد بالادستی از جمله قانون جامع حدنگار مصوب سال ۱۳۹۳، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم توسعه، سند تحول قضایی و تاکیدات روسای قوه قضائیه و مجریه بر حدنگاری، موجب گردیده تا امکان صدور اسناد مالکیت حدنگار اراضی کشاورزی تسهیل گردد.

هاشمی یادآور شد: واحد‌های ثبتی باید در اجرای حدنگاری و صدور اسناد مالکیت از استعلامات زائد اجتناب کنند و صرفا به موارد مصرح در قوانین اکتفا شود و رعایت این موضوع در بازرسی از ادارات مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه به منظور تسریع در فرآیند صدور اسناد کشاورزی، برای ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی قرارداد تهیه نقشه و مستندسازی با شرکت‌های مشاور منعقد شده است، افزود: پرونده‌های تشکیل شده توسط شرکت‌ها در سامانه سحاک بارگذاری و با توجه به اتصال سامانه مزبور به سامانه قانون تعیین تکلیف سازمان ثبت، روند رسیدگی سرعت بیشتری پیدا خواهد نمود.

 مدیرکل ثبت اسناد و‌املاک استان کرمان گفت: اولویت کاری ما در سال جاری، حدنگاری اراضی کشاورزی است و برای تحقق این هدف‌گذاری باید علاوه بر استمرار کار شبانه‌روزی از ظرفیت تمامی دستگاه‌های متولی حوزه زمین استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد
  • اشغالگران تلاش دارند بیت‌حانون و شرق جبالیا را تخلیه کنند