Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا استان در گفتگو گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، قزوین پایلوت اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا است و برای اجرای آن در استان از یک یا دو هفته قبل بستر سازی آن آغاز و زیرساخت‌ها هم فراهم شده است.

حبیبی افزود: در اجرای این طرح مشکل اتصال سامانه وزارت بهداشت به سامانه سلامت وجود داشت که دستور آن حل این مشکل صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان پیش بینی کرد تا دو روز آینده این طرح به صورت کامل و گسترده در استان اجرا شود.

وی گفت: مرحله اول این طرح در بین اصناف و شبکه حمل و نقل اجرا می‌شود.

حبیبی افزود: هم اکنون اطلاعات کامل اصناف و رانندگان حمل و نقل عمومی در سامانه وجود دارد و تا کنون ۷۰تا۸۰ درصد از آن‌ها واکسینه شده اند.

وی اضافه کرد: این طرح به اصناف اطلاع رسانی شده و آن‌ها موظفند برای ادامه فعالیت کیو آر کد خود از سامانه مربوطه دریافت و در معرض دید مراجعه کنندگان قرار دهند.
 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی، گفت: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.

هادی شه‌دوست شیرازی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • دستیابی به پایداری با مدیریت هوشمند ترافیک در شهر آمریکایی
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم