Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:33:09 GMT

رسمی؛ کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان لژیونر شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۰۳۷

رسمی؛ کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان لژیونر شد

کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان همانند فصل گذشته تصمیم گرفت تا در لیگ فوتسال زنان کویت کار خود را دنبال کند.

به گزارش "ورزش سه" نسیمه غلامی کاپیتان 36 ساله تیم ملی فوتسال زنان ایران که فصل گذشته را نیز در دو تیم الفتات کویت و سپس هیات فوتبال خراسان رضوی گذراند، برنامه‌ای مشابه فصل گذشته دارد و بار دیگر با مدیران باشگاه کویتی به توافق رسید و منتظر ویزاست تا رسماً به همبازیان خود در تیم الفتات بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان کویت از هفته گذشته آغاز شده و 2 هفته از این رقابت‌ها گذشته، با این‌حال هنوز ویزای کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان صادر نشده و غلامی منتظر آن است تا پس از صدور ویزا به سرعت به تمرینات الفتات اضافه شود و برای این تیم به میدان برود.

 

نسیمه غلامی امیدوار است بتواند در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان کویت حضور پیدا کند؛ او فصل گذشته با تیم الفتات عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را به دست آورد و مهره کلیدی این تیم بود و به دنبال آن است تا راه نیمه تمام فصل گذشته را به اتمام برساند و با الفتات به قهرمانی لیگ فوتسال زنان کویت برسد.

 

گفتنی است که الفتات در دو هفته گذشته لیگ برتر فوتسال زنان کویت، دو پیروزی مقتدرانه مقابل السالمیه و العربی به دست آورده و با 6 امتیاز صدرنشین جدول است و بدون‌تردید اضافه شدن ستاره ایرانی می‌تواند به قدرت فنی این تیم بیفزاید؛ لیگ برتر فوتسال زنان کویت تا اواسط دی‌ماه به طول خواهد انجامید و احتمالا از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال زنان ایران بار دیگر غلامی به لیگ داخلی بازخواهد گشت و به مانند فصل گذشته با تیمی ایرانی قرارداد منعقد می‌کند.

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان لیگ برتر فوتسال زنان کویت تیم ملی فوتسال زنان فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران مقابل کویت

تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

 

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • (ویدیو) خلاصه فوتسال ایران ۴ - کویت ۰
  • فیلم/ خلاصه دیدار فوتسال ایران ۴ - کویت ۰
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • کویت، سومین حریف تیم ملی فوتسال ایران