Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» شنبه شب در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید همدان با بیان اینکه هر آنچه که رییس جمهوری در حکم ابلاغ کرده سرلوحه کار و برنامه ها است افزود: برای توسعه همه جانبه استان در عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب در چند سال اخیر بحث تولید را مطرح کردند که در این راستا واحدهای نیمه راکد استان همدان باید پیگیری شود و آنها را به مدار تولید برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی فرزاد گفت: ظرفیت های خوبی در استان همدان در عرصه صنعت، گردشگری و کشاورزی وجود دارد که باید از همه ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی ادامه داد: شیوه کشت را باید از غرق آبی و دیم به شیوه های نوین پیش ببریم و تولید و ظرفیت را چند برابر کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه در استان ۳۰ نوع ماده معدنی داریم که ظرفیت بالایی است ادامه داد: 
در بخش گردشگری نیز باید زمینه توسعه و ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.

قاسمی فرزاد وجود تعداد وزرای همدانی در دولت سیزدهم را ظرفیت بالایی برای استان دانست و گفت: وزرا می توانند یاریگر مسئولان استان همدان در بخش های مختلف باشند.

وی ادامه داد: از ظرفیت جوانان انقلابی، استعداد ها و جوانان ها در مدیریت بخش های مختلف استان همدان استفاده می شود.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه ۲۸ مهر امسال با تصویب هیات دولت به عنوان شانزدهمین استاندار همدان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از هیات دولت سیزدهم رای اعتماد گرفت.

قاسمی فرزاد متولد سال ۱۳۴۵ شهر همدان، از نیروهای با سابقه وزارت کشور است که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان، گزینش استانداری همدان، فرمانداری دماوند، فرمانداری پاکدشت، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل توسعه ای ، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، مدیر امور اداری و بازرسی ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

از دیگر پست های مدیریتی استاندار جدید همدان می توان به معاونت اداری و مالی ستاد نصر، معاون امور بین الملل ستاد نصر، رئیس اداره اول سیاسی فرق و ادیان وزارت کشور، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشاوره رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور ، معاون مدیرکل سیاسی و سرپرست اداره دوم(انتصابات) وزارت کشور و  رییس دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ فعالیت احزاب وزارت کشور اشاره کرد.

استاندار جدید همدان دارای مدرک کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای، رزمنده و جانباز ۴۵ درصد با ۶۶ ماه سابقه آزادگی(اسارت) است.

«علیرضا قاسمی فرزاد» شانزدهمین استاندار همدان پس از پیروزی انقلاب است و از ابتدای انقلاب تاکنون «رضا تمدن، عباس حائری، محمدعلی کی نژاد، محمد صالح مدرسه ای، علی دانش منفرد، محمدرضا سپهری(سرپرست)، محمدعلی تقی جهرمی، احمد خرم، علی جابریان همدانی، علی اصغر زبردست، بهروز مرادی، کرم رضا پیریایی، علی محمد آزاد، محمدناصر نیکبخت و سید سعید شاهرخی» سکان استانداری همدان را بر عهده داشتند.

 احمد خرم و محمدناصر نیکبخت هر یک با پنج سال خدمت رکورددار استانداری همدان در بین ۱۵ استاندار پیشین این استان هستند.

سید«سعید شاهرخی» استاندار سابق همدان نیز از ۲۳ آبان ۹۷ تاکنون سکان هدایت استان را در دست داشت.

استان همدان با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها استان همدان مراسم معارفه علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان مراسم معارفه علیرضا قاسمی فرزاد استان همدان مراسم معارفه علیرضا قاسمی فرزاد علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان استاندار همدان استان همدان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است

داریوش بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه حوزه تاریخی و طبیعی از مهمترین مزیت‌های لرستان است، اظهار کرد: برای توسعه سرزمینی باید ماموریت‌هایی براساس مزیت‌های سرزمینی تعریف کرد و در این مسیر مدیریت شهری باید متمرکز به حوزه گردشگری به عنوان پشتیبان حوزه‌های طبیعی و تاریخی باشد.

وی افزود: با هدف کمک به افزایش شهرت ملی و جهانی شهر خرم آباد و همچنین با توجه به ماموریت امسال استان و کشور در ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک و دره خرم آباد، بخشی از پیوست این ماموریت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه مکتوبی با شرکت دانش بنیان نوآوران ملل با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ تهران برای برگزاری یک مسابقه رالی خانوادگی در تاریخ‌های ۱۷ تا ۱۹ خردادماه بسته شده است.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه مسیر برگزاری این رالی بزرگ خانوادگی از بام تهران تا بام خرم آباد خواهد بود، بیان کرد: در این مسابقه ۵۰۰ خانواده که عمدتا از دارندگان شرکت‌ها و برند‌های خودروسازی و افراد آزاد هستند حضور خواهند یافت که مسیر حرکت آنها از پارک جنگلی لتمال منطقه ۲۲ تا بام خرم آباد می‌باشد و برنامه‌های مفرحی همچون برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و غذا و اجرای موسیقی محلی نیز در دستور کار خواهد بود.

وی اضافه کرد: شناخت این افراد از لرستان به طور حتم به توسعه گردشگری و شکوفایی اقتصاد استان کمک می‌کند ضمن اینکه برگزاری این مسابقه هیچ‌گونه هزینه‌ای برای مدیریت شهری در برندارد و به دلیل اینکه مسیر حرکت ان‌ها از شهر‌های قم و کاشان می‌باشد شهر‌هایی همچون ازنا و دورود نیز از برکات اقتصادی حضور آنها بهره مند می‌شوند.

شهردار خرم‌آباد با تاکید بر لزوم معرفی اقلیم و جغرافیای غرب کشور به گردشگران یادآور شد: نبود آمایش گردشگری لطمه‌های بسیاری را به برخی شهر‌های شمالی کشور وارد کرده و این شهر‌ها در تخریب جنگل‌ها و سرمایه‌های طبیعی و زیرساخت‌ها با مشکلات بسیاری مواجه شده اند بنابراین در شرایط کنونی وظیفه مدیریت شهری استان تغییر نگاه گردشگران به جغرافیای زاگرس و غرب کشور به عنوان ظرفیت کم نظیر ایران و خاورمیانه است.

بارانی بیرانوند گفت: هدف مدیریت شهری فراهم کردن شرایط تبدیل خرم آباد به نمایشگاه دایمی پیوند افکار و فرهنگ ملل است و این اتفاق نیز طی یک تشریفات قانونی انجام خواهد شد، اما لازمه آن برگزاری تور‌های ملی و بین المللی است چرا که سفر زمینه ساز شناخت مقاصد و مسیر‌های گردشگری به خصوص جغرافیای غرب کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • پیوست فرهنگی شعار سال در پارلمان فرهنگی تصویب شد
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • نماز مسیر عبودیت خداوند است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • توجه ویژه به ظرفیت صادراتی مزیت‌های نسبی استان همدان
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم