Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته نهم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو در خانه توندلا به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و بسیار درخشان ظاهر شد.

وی در نیمه اول موفق به ثبت دبل در دقایق 20 و 43 شد و در دقیقه 28 زمینه ساز اخراج آندابارنا بازیکن توندلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ایرانی در نیمه دوم هم درخشان ظاهر شد و گل سوم خود و تیمش را در دقیقه 79 به ثمر رساند.

در پایان این بازی سایت امتیازدهی هواسکورد نمره 9.3 را به مهاجم ایرانی داد تا در میان همه بازیکنان، وی با اختلاف عنوان برترین بازیکن این دیدار را از آن خود کند.

 

پورتو با درخشش طارمی در صدر لیگ فوتبال پرتغال ایستاد.

طارمی همچنین با 7 گل زده به تنهایی در صدر برترین گلزنان لیگ فوتبال پرتغال قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی فوتبال پرتغال طارمی لیگ فوتبال پرتغال بهترین بازیکن پورتو مهاجم ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۲:۴۵ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال را مقابل ویتوریا گیمارش انجام می‌دهد و امیدوار است مثل بازی رفت که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد، این بار هم نمایش موفقی داشته باشد و فینالیست شود، اما نکته مبهم برای ترکیب اژدها در این دیدار حضور مهدی طارمی است.

مهدی طارمی آخرین بار در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال مقابل چاوز حضور در ترکیب پورتو را تجربه کرده بود و پس از جام ملت‌های آسیا دیگر شانس رسیدن به جمع ۱۱ نفر اصلی باشگاهش را به دست نیاورد که بعید نیست امشب این طلسم پس از چهار ماه در دیدار جام حذفی برابر ویتوریا گیمارش شکسته شود.

طارمی در دیدار رفت جام حذفی مقابل ویتوریا گیمارش فرصت بازی به دست نیاورد، اما ۱۰ روز قبل در مسابقه لیگ برتری برابر همین تیم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که امشب ممکن است به ترکیب برسد.

ستاره ایرانی پورتو که تجربه گلزنی و پاس گل مقابل ویتوریا گیمارش را دارد، امیدوار است پس از چهار ماه دوباره به ترکیب تیمش برسد و در بازی امشب فرصت درخشش و گلزنی دوباره پیدا کند.

طارمی در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال که از ابتدای نیمه دوم مقابل فامالیکائو به زمین رفت، موفق به گلزنی شد و انگیزه زیادی دارد که امشب هم این کار را برای فینالیست شدن تیمش در جام حذفی انجام بدهد ولی همه چیز بستگی به نظر سرخیو کونسیسائو دارد.

کونسیسائو روز گذشته در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ویتوریا گیمارش در خصوص غیبت اوانیلسون و احتمال بازگشت طارمی به ترکیب عنوان کرد: باید بینیم چه اتفاقی می‌افتد. من هیچ‌وقت قبل از بازی اسامی بازیکنان شروع کننده را نمی‌گویم و در شروع بازی این مورد را می‌بینید. من این بازیکنان را در دسترس دارم و بستگی به استراتژی بنده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست