Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@20:01:04 GMT

بدهی مالیاتی پرسپولیس به حالت تعلیق درآمد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۱۵۸

بدهی مالیاتی پرسپولیس به حالت تعلیق درآمد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در نشست سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، بدهی ٣٠٠ میلیارد تومانی باشگاه بابت مالیات و جرائم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور بررسی آن تا چند ماه به صورت تعلیق درآید.

همچنین مقرر شد با مذاکرات صورت گرفته و تشکیل کارگروه تخصصی برای ارائه مدارک مثبته به سازمان مالیاتی کشور، این رقم سنگین بازنگری شده و کاهش چشمگیری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدهی با تشخیص سازمان امور مالیاتی برای بدهی اصل و جرائم مالیات از سال 1380 تاکنون محاسبه شده که به واسطه آن، حساب‌های باشگاه مسدود شده بود و بعد از 3 ماه  تلاش و پیگیری صدری، حساب‌های باشگاه باز شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش نشانی زنجان به مناسبت شب‌های قدر حالت آماده‌باش درآمد.

‌مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با ایمنا ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین (ع) ازآماده‌باش کلیه نیروهای آتش نشانی در برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد و تکایا خبر داد.

وی با بیان اینکه در این شب‌های عزیز آتش نشانان زنجانی در چند نقطه استقرار خواهند داشت، اضافه کرد: سبزه میدان، رو به روی مسجد جامع، مزار بالا و پایین، مقابل هیأت ثارالله و میدان هنرستان محل استقرار آتش نشانان خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این شب‌ها در مجموع ۲۰ آتش نشان با پنج خودروی نیمه سنگین و چهار موتوری گشت سیار نسبت به تأمین ایمنی شهر اقدام خواهند کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز مراسم در اماکن پر رفت و آمد شهر، میادین یا مقابل اماکن مذهبی بزرگ مانند مساجد، شبستان‌ها و امام‌زاده‌ها آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

امیرفضلی تصریح کرد: تمام مدیران ارشد سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌زنی در محل‌های مشخص شده و بازدید از نقاط استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی نقاط را رصد خواهند کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مسئولان اماکن مذهبی خواست، خودشان نظارت دقیقی بر ایمنی داشته باشند و خاموش‌کننده‌های دستی را شارژ کرده و آن‌ها را در دسترس قرار دهند.

کد خبر 740025

دیگر خبرها

  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال گذشته
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • زنگ خطر ابتلا به تب کریمه کنگو در زاهدان به صدا درآمد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی
  • وصل بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی