Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:31:51 GMT

جهاد مسئولان، قوام‌بخش وحدت مردم خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۱۷۷

جهاد مسئولان، قوام‌بخش وحدت مردم خواهد بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن پیام جبهه پایداری بدین شرح است:

«إِنَّ هَـذِهِ أُمَّتـُکُمْ أُمّـَةً وَاحِـدَةً وَأَنَـا رَبـُّکُمْ فَـاعْبُـدُونِ» سوره مبارکه انبیاء آیه ۹۲

فرا رسیدن روز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) روز بزرگی است که خداوند با خلق بنده‌ای بزرگوار، به انسان‌های مظلوم و مستضعف؛ وعده ظهور منجی عادل را اعطا کرد و رسولی را آفرید که بتواند در دورانی که ظلم و بی‌عدالتی، تبعیض و فساد و جهل و نادانی بیداد می‌کرد با وحدت‌آفرینی در میان مستضعفان بار سنگین رسالت الهی را بر دوش کشد و با تحمل ناملایمات و مشکلات برای احقاق حق و عدالت و برپایی حکومت اسلامی، تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد مسعودی که تحقق عالی‌ترین هدف آفرینش برای ایجاد وحدت در مسیر تحقق عدل و پیروزی حق بر باطل را به ثمر خواهد رسانید و پیروانش بیش از هزار و سیصد سال بعد در دیار ما و به رهبری امام روح الله(ره)، عنصر وحدت را جزء لاینفک ماهیت نهضت اسلامی خود دانستند تا با همت و وحدت مردمی بصیر و به برکت پرچم اسلام، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ایران سربلند هدیه گردد؛ تا در این حوزه اشتراک شیعه و سنی، کرد و لر و ترک و ترکمن و فارس و بلوچ و عرب، شهری و روستایی و احترام متقابل بین مذاهب و ادیان مصرح در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی موتور محرکه پیشرفت کشور شود.

ملت بزرگ ما در طول چهل و اندی سال پس از پیروزی نهضت امام خمینی(ره) عوامل وحدت‌زا و تفرقه‌زا را به خوبی شناخته و وحدت حول محور اصول اساسی انقلاب و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را اصیل و خدشه‌ناپذیر می‌دانند. 

در مقطع کنونی که سه قوه قضائیه، مقننه، مجریه و همچنین شهرداری‌ها و شوراها همسو و همراه و هم‌آهنگ هستند، یکی از مؤلفه‌های قوام‌بخش وحدت بین مردم حرکتی جهادی توسط مسئولان برای تحول آفرینی و نجات ملت از فشار اقتصادی ناشی از بی‌تدبیری و فرصت‌سوزی و حراج سرمایه‌های مادی و معنوی دولت گذشته است. 

در این روند احزاب، اصحاب رسانه، صاحبان بلندگو و سخنگاه ضمن نقد منصفانه در دایره منافع ملی با ارائه راهکارهای مشفقانه باید هوشمندانه مانع تفرقه‌آفرینی دلالان بیگانگان شوند. حتی تشکل‌های غیر همسو اما دوستدار و حامی نظام با «تعایش سلمی» و «تعامل مسالمت‌آمیز» می‌توانند مقوم وحدت داخلی باشند. 
این مطالبات انعکاس خواست قلبی امت اسلامی تحت هدایت‌های داهیانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب و در چارچوب بیانیه گام دوم انتظاری درست و به حق است و قطعأ نتیجه آن افزایش اعتماد عمومی به عنوان رکن سرمایه اجتماعی و مؤلفه قدرت ملی خواهد بود. 

در حوزه منطقه‌ای نیز به لطف الهی در سایه بیداری اسلامی و قدرت یافتن جبهه مقاومت، فتنه‌های استکباری کارساز نبوده و استکبار جهانی و اقمارش در سرازیری افول، سرگردانند. جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و... وحدتی نانوشته و اتحادیه‌ای غیر رسمی بر علیه ظلم و بی‌عدالتی جهانخواران را به نمایش گذاشته‌اند که زمامداری توحش در آمریکا با فتنه‌های داعش و حیله‌های سازش را به زانو در آورده و وحدت در منطقه حول محور عدالتخواهی و اصل اخراج آمریکا از منطقه بروز و ظهور یافته و تدابیر و جانفشانی‌های سرباز رهبری شهید پرآوازه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ثمر نشسته و شعله‌های سوختن جانانه‌اش در راه نجات مظلومان، میدان مبارزه با سلطه‌گران را گرمی و روشنی بخشیده است. اگرچه سیاست برخی سلاطین و حکام ضدمردمی برخی دولت‌ها در منطقه مقابل آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، خوش خدمتی برای حفظ آنها و به خیال باطل برای تحکیم قدرت خود است، اما به زودی نتیجه این خیانت‌ها و جنایت‌ها به اضمحلال حاکمیت و قدرت پوشالی آنها و پیروزی مردم ظلم‌ستیز خواهد انجامید. چرا که خائن محکوم به فناست.

در حوزه بین‌الملل نیز وحدت کشورهای اسلامی حول محور جهان‌بینی توحیدی، دین اسلام، قرآن مجید و تلاش برای تقویت ارزش‌های اسلامی به عنوان یک ضرورت در اولویت قرار دارد. فریاد سیدحسن نصرالله، ابراهیم زکزاکی، لوییس فراخان و... در سپهر جهانی به هم گره خورده و به مثابه مشتی قدرتمند برآمده از فرهنگ پایداری و مقاومت گلوی آمریکا و رژیم اشغالگر و مزدوران آنها را نشانه رفته است، «الیس صبح بقریب».

در این مسیر وحدت باشگاه تحریمی‌ها و خشم مقدس ملت‌ها برعلیه تحریم‌های ظالمانه دشمنان اسلام و انسانیت گشایش بخش خواهد شد. 

شیطنت کاخ سیاه نشینان چه ترامپی و چه بایدنی برای ایجاد اجماع جهانی بر علیه ایران اسلامی ناکام مانده و جهت‌گیری‌های منطقی دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی با محوریت تحکیم مناسبات با کشورهای همسایه و تقویت دیپلماسی اقتصادی و... خواب آشفته آمریکا و متحدانش برای منزوی ساختن کشور بزرگ ایران اسلامی را بدون تعبیر گذاشته و هزیان‌هایش را بلااثر کرده است.

تمدن بی‌پایه آمریکا با سیاست‌های غلط و غیرانسانی، با وحدت روز افزون مستضعفان جهت در سراشیبی افول سرعت خواهد گرفت. 

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در این مقطع حساس و پیچ تاریخی مهم از ملت هوشمند و قهرمان پرور می‌خواهد که با تکیه بر ارزش‌های الهی و عقلانیت و معنویت و عدالت حول محور ولایت فقیه با حمایت و تقویت دولت مردمی و کار و تلاش مجاهدانه و عزتمندی برآمده از خون مطهر شهدا و اتحاد و همبستگی مورد تأکید حضرت امام(ره) و رهبر عزیز پیشران پیشرفت و تعالی و تحقق بند بند منشور گام دوم انقلاب باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جبهه پایداری هفته وحدت میلاد پیامبر حول محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی تصمیم کنگره آمریکا مبنی بر کمک ده‌ها میلیارد دلاری به رژیم اشغالگر صهیونیستی همراه با مقادیر زیادی سلاح و مهمات مرگبار برای ادامه جنگ نسل‌کشی و جنایات جنگی علیه مردم فلسطین در نوار غزه را به شدت محکوم کرد. 

این جنبش همچنین اظهارات دولت آمریکا را در مورد ادعاهایش مبنی بر اطلاع از طرح‌های رژیم صهیونیستی برای یورش به شهر رفح، گونه‌ای که یک شبکه حفاظتی برای این رژیم در برابر نیرو‌های امنیتی ایجاد کند، به شدت محکوم کرد.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را مسئول کامل جنایات نازی-صهیونیست‌ها در سراسر فلسطین و نوار غزه، چه جنایاتی که او مرتکب شده باشد و چه جنایاتی که آماده ارتکاب است، می‌داند.

این جنبش تاکید کرد که بودجه دولت آمریکا به این رژیم و ارائه انواع حمایت‌های مالی، لجستیکی و سیاسی از آن، ثابت می‌کند که دولت بایدن کسی است که جنگ نابودی علیه مردم فلسطین را مدیریت می‌کند. 

 این جنبش در پایان بیانیه خود به ملت فلسطین متعهد شد که در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به جلو حرکت کنند.

 این امر پس از آن صورت گرفت که سنای آمریکا دیروز چهارشنبه به لایحه کمک به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان به ارزش ۹۵ میلیارد دلار رأی مثبت داد.

 مجلس سنا با اکثریت قاطع پیش نویس لایحه کمک به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان را به منظور آماده سازی برای ارسال آن به جو بایدن برای امضای وی به عنوان قانون تصویب کرد.

جنبش حماس نیز این تصمیم آمریکا را محکوم کرد و خاطرنشان کرد که این اقدام تأیید همدستی و مشارکت رسمی آمریکا در جنگ نابودی ارتش اشغالگر فاشیست علیه نوار غزه است.

این جنبش همچنین دولت آمریکا و رئیس جمهور آن جو بایدن را شخصاً از نظر سیاسی، حقوقی و اخلاقی مسئول جنایات جنگی اسرائیل دانست و خاطرنشان کرد که حمایت آمریکا مجوز و چراغ سبزی برای دولت افراطی صهیونیستی برای ادامه تجاوزات وحشیانه و آشکار است. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست