Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ماموران نیروی انتظامی شهرستان خمام یک بهله سنقر تالابی زخمی را پیدا کرده و به اداره کل حفاظت محیط زیست رشت تحویل دادند.

شریف رحیمی، فرمانده انتظامی شهرستان خمام گفت: عوامل ۱۱۰ نیروی انتظامی خمام هنگام گشت زنی در روستای کلاچاه دوم، یک بهله سنقر تالابی را که از ناحیه بال زخمی زخمی و در رودخانه درحال غرق شدن بود پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران این سنقر تالابی را از آب گرفته و برای درمان به اداره کل حفاظت محیط زیست شهرستان رشت تحویل دادند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماموران نیروی انتظامی سنقر تالابی سنقر تالابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نداجا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، انجام شده بود یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.
.

کد خبر 6081742

دیگر خبرها

  • با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل