Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس رم و ناپولی در سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت: اطلاعات بازی رم و ناپولی تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) رقابت: هفته نهم فصل ۲۰۲۱/۲۲ سری آ ساعت برگزاری: ۱۹:۳۰ به وقت تهران داور: داویده ماسا مکان برگزاری: ورزشگاه المپیکوی رم فرم اخیر رم و ناپولی

ترکیب احتمالی رم و ناپولی

غایبان رم: کریس اسمالینگ و لئوناردو اسپیناتزولا غایبان ناپولی: کوستاس مانولاس، کوین مالکوی و آدام اوناس نکات آماری بازی رم و ناپولی مورینیو در ۴۲ بازی خانگی خود در سری آ هرگز شکست نخورده است و از این نظر در تاریخ رقابت ها رکورددار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم در ۹ بازی اخیر خانگی خود در همه رقابت ها به پیروزی رسیده است. ناپولی در ۸ بازی اخیر خارج از خانه خود در سری آ به پیروزی رسیده و حداقل ۲ گل زده است. ناپولی هر ۸ بازی ابتدایی خود در فصل جاری سری آ را با برد سپری کرده است. آنها در بین تیم های ۵ لیگ معتبر اروپایی تنها تیم با رکورد ۱۰۰% برد در بازی های لیگ هستند. ناپولی در صورت غلبه بر رم به رکورد ۹ برد پیاپی در آغاز سری آ می رسد. رکورد بیشترین برد پیاپی در آغاز فصل جدید سری  آ به نام رم و رودی گارسیا در فصل ۲۰۱۳/۱۴ ثبت شده است. (۱۰ برد پیاپی) آمار ۲۴ تقابل اخیر دو تیم: ۹ برد رم، ۳ تساوی و ۱۲ برد ناپولی آمار تقابل های تاریخ دو تیم در همه رقابت ها: ۱۶۸ بازی، ۶۳ برد رم، ۵۳ مساوی، ۵۲ برد ناپولی ناپولی هر ۳ بازی اخیر خود مقابل رم را برده است. از سال ۱۹۷۶ تاکنون، ۴ برد پیاپی برای ناپولی مقابل رم به ثبت نرسیده است. هر ۹ بازی اخیر دو تیم به میزبانی رم هرگز با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است. (۵ برد رم و ۴ برد ناپولی) ناپولی در ۵ بازی اخیر خود در زمین رم به ۴ برد رسیده است. مورینیو و اسپالتی برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ به مصاف یکدیگر می روند. اسپالتی تاکنون مقابل مورینیو برنده نشده است. (۲ تساوی و ۲ باخت) کنفرانس مطبوعاتی مورینیو و اسپالتی

مورینیو: تیاگو پینتو و خانواده فریدکین وارث انبوهی از کثافت های مالکان و مدیران قبلی رم هستند

اسپالتی: توتی بهترین بازیکن دوران مربیگری من بود؛ رم را هرگز به چشم رقیب نمی بینم پیش بینی از نگاه هواسکورد

آاس رم ۱-۲ ناپولی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رم و ناپولی بازی اخیر برد پیاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز قیمت طلا کشیده شد

قیمت طلا امروز در معاملات بازار جهانی کاهش را در پیش گرفته است.

آخرین نرخ اونس طلا

به گزارش دنیای اقتصاد، هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۷۴ (دو هزار و سیصد و هفتاد و چهار) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • ترمز قیمت طلا کشیده شد
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • نقص در ترمز، علت واژگونی اتوبوس در گردنه حیران