Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@10:16:00 GMT

توصیه علم الهدی به روحانیون

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۲۲۶

توصیه علم الهدی به روحانیون

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسالت روحانیت به عنوان تبار رسول الله (ص) مقابله با جاهلیت و برچیدن سفره جاهلیتی است که با تولیت استکبار در جهان گسترده شده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای مدارس علمیه صاحب الزمان (عج) در مشهد افزود: اگر سفره جاهلیت برچیده شود اجرای رسالت و جهانی شدن حکومت حضرت مهدی (عج) در دنیا محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اگر ما در تبار روحانیت در این زمینه توفیق پیدا کردیم می‌توانیم ادعا کنیم در خط زمینه سازی ظهور قدم برداشته‌ایم. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان استکباری برای براندازی اساس اسلام، نام پیامبر(ص) و سنت و تمدن اسلامی تلاش می‌کند لذا باید در مقابله با آن سفره جاهلیت قرن را برچینیم و در این راه با همه وجود فداکاری کنیم. 

وی با اشاره به اتفاقات روز ولادت رسول اکرم (ص) از جمله شکسته شدن طاق کسرا و خاموش شدن آتشکده فارس افزود: در آن زمان جاهلیت تمامی جهان را فراگرفته بود و در چنین شرایطی هشدار برای شروع تحول فراگیر انسانی در کره زمین باید با حوادث شگفت انگیز اعلام می‌شد. 

آیت الله علم الهدی ادامه داد: با ظهور پیامبر اسلام (ص) دنیا عوض شد و آن جاهلیت از بین رفت و دنیا به سوی تمدن انسانی نزدیک شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد

ماجد علم‌الهدی گفت: هیچ‌گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ او ندارم. تا امروز به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه هم ندارم.

چند روز قبل یک رسانهٔ فارسی‌زبان مدعی شده بود که شرکتی که درخت‌های هیرکانی را بریده، متعلق به ماجد علم‌الهدی است. پروندهٔ درخت‌های هیرکانی هم در قوهٔ‌قضائیه در حال پیگیری است.

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تعجب دنیا از الزام‌آور نبودن قطعنامه آتش بس سازمان ملل در غزه
  • فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد