Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، در هفته نهم رقابت‌های لیگ پرتغال، پورتو در زمین توندلا به میدان رفت و با وجود دریافت گل اول توانست با ضربه مهدی طارمی در دهانه دروازه در دقیقه ۲۰، به بازی برگردد. در ادامه و در دقیقه ۲۸ مدافع میزبان به دلیل خطای واضع روی مهاجم ایران با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

پورتو در همان نیمه نخست توانست به گل دوم نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار نیز طارمی روی توپ برگشتی هوشیار عمل کرد و توانست در دقیقه ۴۳ دروازه حریف را باز کند.

این پایان کار نبود و هت‌تریک مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۷۹ کامل شد و او توانست گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند و چهره شاخص این میدان لقب بگیرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مهدی طارمی هت تریک پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پورتو اعلام کرد که با فرانسیسکو کونسیسائو، یکی از ستاره‌های این فصل، قرارداد بلندمدتی امضا کرده است.

این بازیکن جوان به‌صورت قرضی از آژاکس در پورتو حضور دارد اما دو تیم توافق کرده بودند که در صورتی‌ که کونسیسائو حداقل ۴۵ دقیقه در ۲۵ بازی حضور داشته باشد، بند خرید اجباری فعال خواهد شد.

کونسیسائو قراردادی با اعتبار پنج فصل امضا کرده و تا ژوئن ۲۰۲۹ عضوی از پورتو خواهد بود. بند فسخ هم ۶۰ میلیون یورو تعیین شده است.

فرانسیسکو چهارمین فرزند از پنج فرزند سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو است. او در پورتو B درخشید و به تیم اصلی دعوت شد. نمایش‌های خوب او در تیم اصلی ادامه داشت اما پس از یک دوره ناامیدکننده او تصمیم گرفت به آژاکس بپیوندد.

این استعداد چپ‌پا سپس با تجربیاتی که از هلند کسب کرده بود به پورتو بازگشت. او در همان زمان در مصاحبه‌ای گفته بود: «فکر می‌کردم باید به جایی برگردم که واقعاً احساس خوشبختی می‌کنم.»

هفت گل، هفت پاس گل و ۲۳۰۶ دقیقه بازی برای پورتو و این استعداد جوان کافی بود تا بار دیگر به روزهای خوبشان برگردند و حالا او قراردادش را هم تا ۲۰۲۹ تمدید کرده است.

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏