Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور امروز عازم تبریز شد تا مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی حاضر شود. این مراسم اما با حواشی بی‌سابقه‌ای همراه بود و به تنش کشیده است.ماجرا بر اساس فیلمی که از مراسم وجود دارد و در فضای مجازی دست به دست می‌شود، از این قرار است که فردی بدون مقدمه روی سن رفته و از پشت سر به زین‌العابدین خرم رضوی سیلی می‌زند! همانطور که در فیلم مشخص است استاندار جدید متانت خود را حفظ کرده و فرد مذکور هم از سن پایین برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی که گفته می‌شود علیزاده نام دارد و از پرسنل نیروهای مسلح است. برخی کانال‌های تلگرامی هم نوشته‌اند که او سرهنگ سپاه عاشورا است و هم‌رزم استاندار جدید است! 

برخی می‌گویند که دلیل اقدام او مشخص نیست و برخی دیگر معتقدند که خصومت شخصی در بین بوده است. 

خبرگزاری فارس در شرح این ماجرا نوشته که «در نهایت محافظان فرد متعرض را از محل حادثه دور کردند و حضار با سردادن شعار مرگ بر منافق و عابدین‌خرم حمایتت می‌کنیم به حمایت از استاندار جدید پرداختند.»

2323

کد خبر 1566487

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی وزارت کشور استاندار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن

لایحه‌ای که روز گذشته توسط مجلس سنا ایالات متحده به‌منظور «فیلترشدن یا فروش تیک تاک» تصویب شده بود، حالا با امضای «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، به یک قانون تبدیل شده است. بایدن مجموعه‌ای از لوایح را امضا کرده است که شامل «قانون حمایت از آمریکایی‌ها در برابر برنامه‌های کنترل‌شده توسط دشمنان خارجی» می‌شود و حالا Bytedance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را به فروش برساند یا با ممنوعیت آن روبرو شود. در واکنش به این موضوع، مدیرعامل تیک تاک ویدیویی را منتشر کرده که در آن می‌گوید «اطمینان داشته باشید که ما هیچ جا نمی‌رویم.»

به گزارش دیجیاتو، تیک‌تاک در بیانیه‌ای گفت که این قانون را در دادگاه به چالش خواهد کشید.

بیانیه تیک تاک در واکنش به امضای «جو بایدن»

در متن بیانیه این شرکت آمده است:

«معتقدیم که حقایق و قانون به نفع ماست و ما در نهایت پیروز خواهیم شد. واقعیت این است که ما میلیارد‌ها دلار برای ایمن نگه‌داشتن داده‌های کاربران ایالات متحده سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و پلتفرم خود را از نفوذ و دستکاری خارجی دور نگه داریم. این ممنوعیت هفت میلیون کسب‌و‌کار را ویران خواهد کرد و ۱۷۰ میلیون آمریکایی را سرکوب می‌کند.»

«شو زی چو»، مدیرعامل تیک تاک نیز با انتشار ویدیویی، از این قانون به‌عنوان «لحظه‌ای ناامیدکننده» برای شرکت یاد کرد و گفت:

«اشتباه نکنید. این یک ممنوعیت برای تیک تاک و یک ممنوعیت برای شما و صدای شماست. این قانون در واقع طعنه‌آمیز است، زیرا آزادی بیان در تیک تاک منعکس‌کننده همان ارزش‌های آمریکایی است که ایالات متحده را به نور امید آزادی تبدیل می‌کند.»

این قانون به Bytedance، شرکت مالک تیک‌تاک که در چین مستقر است، یک سال فرصت می‌دهد تا شبکه اجتماعی خود را به مالک جدیدی بفروشد. اگر شرکت چینی نتواند چنین کاری را انجام دهد، TikTok از حضور در استور‌های برنامه و سرویس‌های میزبانی وب ایالات متحده منع خواهد شد.

برخلاف تلاش‌های قبلی برای فروش یا ممنوعیت اجباری تیک تاک، «قانون محافظت از آمریکایی‌ها در برابر برنامه‌های کاربردی کنترل‌شده توسط دشمنان خارجی» از حمایت گسترده دو حزبی برخوردار بوده است و توانست با سرعت قابل توجهی در کنگره پیشرفت کند.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس