Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-29@07:54:24 GMT

حوزه علمیه پرچمدار معارف و احادیث اهل بیت (ع) است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۴۷۴

حوزه علمیه پرچمدار معارف و احادیث اهل بیت (ع) است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت الله علیرضا اعرافی عصر شنبه در دیدار با استاندار هرمزگان ظرفیت حوزه علمیه استان هرمزگان جهت تبدیل شدن به یک پایگاه بین المللی مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد که این امر با تلاش اساتید و طلاب و حمایت معنوی دستگاه های اجرایی ممکن خواهد شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار گفت: حمایت لازم از سوی مجموعه مدیریت استان هرمزگان از حوزه های علمیه استان صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند

امام جمعه قم گفت: شهر مقدس قم از نعمت های ارزشمند الهی مانند حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برخوردار است و مردم باید از این نعمت ها شکرگزاری و قدردانی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در مراسم بزرگداشت هزار و هفتاد و دومین سالروز تاسیس بنای مسجد جمکران اظهار داشت: حضرت علی(ع) فرموده است، هنگامی که طلیعه‌های نعمت به سمت شما سرازیر شد و تدریجا نعمت های الهی به شما روی آورد، نهایت تلاش باید قدر دانستن از نعمت الهی باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهر قم بهره‌مند از نعمت های ارزشمند است، حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با سابقه تاسیس 1072 سال از نعمت های الهی است و به مرکز عظیم ارادتمندان حضرت بقیه الله اعظم تبدیل شده است.

امام جمعه قم افزود: مهم ترین مکانی که مترادف می‌شود با اسم صاحب الزمان، مسجد مقدس جمکران است و باید از این نعمت شکرگزاری کرد و تا پایان ظهور حضرت بقیه الله العظم از این نعمت محافظت کرد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور می‌دانیم و مهم ترین مرتبه از مراحل شکر، شکرگزاری عملی است، در عصر غیبت کبری تمامی مردم باید، فراوان مشغول دعا برای فرج باشند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان گفت: اگر کسی شب قدر را احیا بدارد ، به شب زنده داری بپردازد و خواب را بر خود حرام کند و به ذکر دعا بپردازد گناهان او بخشیده می‌شود و گذشته و آینده او توسط خداوند تضمین می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • حمایت کامل از قهرمانان ورزشی با کمک صنایع و معادن
  • اتفاق مهم برای کاظم صدیقی پس از ماجرای اخیر + عکس
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • شریف: جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین است
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه