Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@10:46:12 GMT

زمان حضور ژستد در استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۷۶۳

زمان حضور ژستد در استقلال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نزدیک به ۲۰ روز می‌شود که استقلال در صدد جذب رودی ژستد مهاجم فرانسوی شاغل در لیگ یونان است. پیش از این گفته می‌شد طرفین بر سر مسائل مالی اختلافاتی دارند اما گفته می شود این مهاجم فرانسوی بعد از بازی دوشنبه استقلال و ذوب آهن به تهران می‌آید تا با باشگاه استقلال وارد مذاکره رسمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیکان استقلال می‌گویند احتمال عقد قرارداد ژستد با استقلال زیاد است اما همه چیز در مذاکرات تهران مشخص خواهد شد.

 مجیدی در آخرین مصاحبه خود هم تأکید کرده بود که علاوه بر کوین یامگا دو خارجی دیگر حتماً به استقلال می‌آید و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر این تیم را همراهی می‌کنند. دو بازیکنی که در خط حمله بازی خواهند کرد و البته گفته می‌شود یکی از آنها توانایی بازی در پست هافبک نفوذی را هم دارد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت

به گزارش ورزش سه، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی استقلال در نیم فصل دوم، جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان بوده است که در بازی‌های این تیم باب ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهمی در نتایج آبی‌ها در دیدارهای گذشته داشته است. بازیکنی که با تغییر پست در سه دیدار اخیر، عملکرد بهتری را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین بود که ستاره ازبکستانی با گرفتن مرخصی چند روزه از جواد نکونام و مدیریت باشگاه، راهی امارات شد. از آنجایی که آبی‌ها در جام حذفی حضور نداشته و آخر هفته نیست مسابقه را برگزار نمی‌کنند با درخواست این بازیکن جهت سفر به دبی موافقت شد.

نکته جالب اینکه پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال شب گذشته به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد